دانلود بازی Farthest Frontier v0.8.3p3 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Farthest Frontier

در این بازی استراتژی و شبیه سازی از گروه کوچک مهاجران خود محافظت و راهنمایی کنید تا شهری را از بیابان رام نشده در لبه جهان شناخته شده ایجاد کنید. برای حفظ شهر در حال پیشرفت خود، مواد خام، شکار، ماهی و مزرعه برداری کنید. هنگام مبارزه برای بقای خود در برابر عوامل و تهدیدهای بیرونی، اقلام ساخته شده برای روستاییان را برای تجارت، مصرف، تجهیز و مبارزه با آن‌ها تولید کنید ( همچنین حالت صلح‌طلب برای بازیکنانی که نمی‌خواهند در جنگ شرکت کنند در دسترس است). ۱۷ نوع غذا، از جمله اقلام علوفه و ماهی به علاوه ۱۰ محصول غذایی که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند، پرورش دهید. ۳۲ مورد و مواد دست ساز را در یک اقتصاد چند لایه تولید کنید.

در بازی Farthest Frontier به ساخت و ساز بپردازید و پیشرفت کنید. ۵۰ نوع ساختمان مختلف بسازید، همانطور که شهر خود را از یک شهرک نوپا به یک شهر شلوغ تبدیل می کنید. با افزایش رفاه و مطلوبیت شهر شما، مرکز شهر و مسکن شما از طریق چندین طبقه ساختمان پیشرفت می کند. دقیق ترین سیستم کشاورزی را تجربه نمایید. به طور استراتژیک از بین ۱۰ محصول با ویژگی های رشد منحصر به فرد انتخاب کنید و تناوب زراعی را برای حفظ حاصلخیزی خاک، جلوگیری از آسیب گرما و یخبندان و جلوگیری از تجمع بیماری ها پیکربندی کنید. مزارع خود را در طول زمان کشت کنید، علف های هرز و سنگ ها را از بین ببرید، حاصلخیزی را افزایش دهید و مخلوط خاک را تنظیم کنید تا به حداکثر تولید محصول برسید و جمعیت رو به رشد خود را سیر نگه دارید.

دانلود بازی Farthest Frontier

در بازی Farthest Frontier روستاییان به طور فعال زندگی خود را می گذرانند و کارهای خود را در زمان واقعی انجام می دهند. تماشا کنید که روستاییان کالاها را از محل کار دورافتاده در سراسر شهر حمل می کنند تا به مواد و اقلام تبدیل شوند. به غذاها و کالاهای تحویل داده شده به خانه، پست تجاری یا ذخیره شده برای استفاده بعدی مراجعه کنید. توسعه جاده ها، واگن های حمل و نقل و بهبود روش های ذخیره سازی برای تسهیل حرکت کارآمد کالا در شهر خود و جلوگیری از فساد را مدیریت کنید.

اقتصاد خود را بر اساس منابع محلی توسعه دهید و اقلامی را برای تجارت برای به دست آوردن چیزهایی که کمبود دارید تولید کنید. حصار بکشید تا آهوها را از مزارع کشاورزی دور نگه دارید و خرس‌ها را از حمله به انبار مواد غذایی جلوگیری کنید. پوشش درختان را مدیریت کنید تا از خشک شدن منابع آب زیرزمینی جلوگیری کنید و همچنین نیاز به پاکسازی زمین برای کشاورزی حول منابع طبیعی حیاتی مانند گیاهان دارویی و اقلام علوفه ای در حال رشد وحشی را متعادل کنید. برای جلوگیری از شیوع اسهال خونی و وبا از آب سالم روستاییان خود اطمینان حاصل کنید. برای جلوگیری از اسکوربوت و اطمینان از یک رژیم غذایی سالم، توت ها و سبزیجات گیاهی را جمع آوری کنید.

اطمینان حاصل کنید که روستاییان به درستی کفش و لباس می پوشند تا احتمال ابتلا به کزاز، هاری یا سرمازدگی کاهش یابد. یک خانه شفادهنده بسازید تا افراد آلوده را قرنطینه کند و گیاهان و دارو برای درمان تهیه کنید. با جمع آوری ضایعات، ذخیره ایمن غذا و استفاده از موش گیرها برای دفع طاعون بوبونیک ترسناک، جمعیت جوندگان را مدیریت کنید. در بازی Farthest Frontier بازی صلح‌طلب را انتخاب کنید و از مبارزه به‌کلی اجتناب کنید یا با سطوح مختلفی از دشواری مهاجمان درگیر شوید تا خطرات بقای شهر خود را افزایش دهید. پیشرفت از کاخ های چوبی به دیوارهای سنگی، ساخت برج ها و سربازخانه ها، استخدام و تجهیز سربازان در دفاع از شهر خود را به عنوان رفاه در حال افزایش توجه مهاجمان و ارتش های خارجی را به دنبال غارت جلب می کند.جهت دانلود بازی Farthest Frontier برای کامپیوتر با دانلود فارسی همراه باشید.

..|| بازی هنوز درحال سپری کردن مراحل طراحی و توسعه است و به صورت دسترسی زود هنگام یا Early Access منتشر شده است ||..



<p>The post دانلود بازی Farthest Frontier v0.8.3p3 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>