دانلود بازی Highrise City Build 10989125 برای کامپیوتر

دانلود بازی Highrise City

یک چرخش جدید در سبک بازی‌های City Simulations & Tycoon را ارائه می‌کند که جنبه اقتصادی و مدیریت منابع را گسترش می‌دهد. در این بازی یک رویکرد مدرن در ژانر غنی شده با یک سیستم اقتصادی پیچیده مبتنی بر منابع را تجربه کنید. بدیهی است که شما به عنوان یک بازیکن Highrise City را با بازی های دیگر مقایسه خواهید کرد. اگر بازی را با دیگر سازندگان شهر مقایسه می کنید، به خاطر داشته باشید که تمرکز Highrise City زنجیره های تولید هستند – نتایج این موارد منجر به یک شهر در حال رشد می شود. این بازی یک شهرسازی سنتی نیست، اما تأثیر زیادی بر شبیه‌سازی‌های اقتصادی دارد. این بازی توسط یک تیم کوچک به عنوان یک پروژه پرشور در ۸ سال گذشته توسعه داده شده است. بیایید یک شهر را بزرگ کنیم.

بازی Highrise City دو ژانر را به روش‌های جدید و جالب ترکیب می‌کند: سازندگان شهر و شبیه‌سازی‌های سنتی اقتصاد و مدیریت منابع. Highrise City گیم پلی چالش برانگیز را به شما ارائه می دهد و تمام امکانات و ابزارهایی را که برای ایجاد یک شهر زنده و نفس گیر نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. از شهر خود مراقبت کنید و آن را به یک کلان شهر بزرگ تبدیل و شکوفا کنید.

در Highrise City شما نه تنها یک شهر را می سازید، بلکه به طور فعال آن را با مدیریت منابع اقتصادی آن مدیریت می کنید. زنجیره های تامین را به شیوه ای کارآمد سازماندهی و ایجاد کنید و مطمئن شوید که اقتصاد شما به خوبی متعادل است تا رشد پایدار را تضمین کند. با انجام این کار می توانید ابرشهرهای واقعی ایجاد کنید. زمانی که توانستید شهری آباد و رو به رشد ایجاد کنید، زمان تنظیم دقیق و رشد بیشتر فرا رسیده است. اما در این بین باید کمی هم استراحت کنید و فقط از چیزی که خلق کرده اید لذت ببرید. مردمی را تماشا کنید که خیابان ها را پر می کنند و به کار خود فکر می کنند. در Highrise City می توانید هزاران نفر و ماشین را در همان صحنه ببینید که شهر شما را پر از زندگی می کنند. انیمیشن‌های میکرو که در همه جا پنهان شده‌اند، روز شما را روشن‌تر می‌کنند و حس یک دنیای مینیاتوری را ایجاد می‌کنند.

<p>The post دانلود بازی Highrise City Build 10989125 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>