دانلود بازی Cosmoteer: Starship Architect & Commander v0.20.21 برای کامپیوتر

Cosmoteer Starship Architect Commander

در این بازی شبیه سازی و استراتژی کشتی ستاره ای رویاهای خود را طراحی و شبیه سازی کنید. در نبردهای حماسی به آن فرمان دهید و هنگام کاوش در یک کهکشان خطرناک، خدمه خود را مدیریت نمایید. به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید، کشتی خود را در حالت PvP آنلاین آزمایش کنید و اجازه دهید تخیل خود به ستاره ها برسد. در بازی Cosmoteer: Starship Architect & Commander با استفاده از ابزارهای بصری ساخت کشتی که یادگیری آنها آسان است اما تسلط بر آنها سخت است، کشتی های ستاره ای بسیار جذاب طراحی کنید.

شکل و پلان کشتی خود را کاملاً سفارشی کنید و مکان قرار دادن ماژول های جداگانه از جمله سلاح ها، موتورها، راهروها و اتاق خدمه را انتخاب کنید. طراحی کشتی شما کلید بقای آن است و هر تصمیمی که می گیرید بر عملکرد آن در نبرد تأثیر می گذارد. خدمه یک کشتی مایه حیات آن است. خدمه شما با تعداد نیم دوجین تا هزار نفر یا بیشتر شبیه سازی شده به صورت جداگانه، کشتی شما را هدایت می کنند، سلاح های آن را کار می کنند و مهمات حمل می کنند. میزان کارآمدی آنها تعیین می کند که کشتی شما در نبرد چقدر خوب عمل می کند. خدمه شما مستقل هستند اما می توانید به صورت اختیاری رفتار آنها را با نقش ها و اولویت های شغلی خاص سفارشی کنید.

در بازی Cosmoteer Starship Architect Commander کشتی یا ناوگان خود را در نبردهای تاکتیکی بلادرنگ فرماندهی کنید. مبارزه فیزیک محور، انفجاری و بسیار رضایت بخش است. هر ماژول را می توان به صورت جداگانه هدف قرار داده و نابود کرد و حتی کشتی های کامل می توانند به چند قطعه تقسیم شوند. سلاح های دشمن را هدف قرار دهید تا توانایی تهاجمی آن را از بین ببرید، سپرهای آن را نابود کنید تا دفاعش را پایین بیاورید، یا با خارج کردن راکتور آن، به سمت کشتن بروید. با نبرد با کشتی‌های هوش مصنوعی، قراردادهایی برای گروه‌ها، کسب غارت و ارتقای کشتی خود در حین کاوش در یک کهکشان تولید شده رویه‌ای، به تنهایی یا در همکاری آنلاین با دوستان، به معروف‌ترین «کازموتیر» در جهان تبدیل شوید.

<p>The post دانلود بازی Cosmoteer: Starship Architect & Commander v0.20.21 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>