دانلود بازی Steelrising Bastille Edition v20221109 – GoldBerg/FitGirl برای کامپیوتر

Steelrising این بازی در شهر پاریس و در سال ۱۷۸۹ روایت می شود. انقلاب فرانسه توسط لویی شانزدهم و ارتش بی رحمش با خونریزی سرکوب شده است. Aegis باید به تنهایی با ارتش پادشاه مقابله کند تا تاریخ را در این بازی چالش برانگیز نجات دهد. در مقابل سربازان پادشاه، طفره ها، پرش ها و حملات ویرانگر را با هم ترکیب کنید تا در پاریس بجنگید. هر مبارزه اعصاب شما را آزمایش می کند و به نظم و انضباط عالی نیاز دارد. AEGIS شخصیتی با مهارت های فوق العاده در این بازی می باشد. در بازی Steelrising سبک خود را تعریف کنید و با پیشرفت در بازی توانایی های خود را ارتقا دهید. شما می توانید به عنوان یک جنگجوی بی رحم، یک بادیگارد سرسخت، یک رقصنده مرگبار یا یک هنرپیشه به بازی بپردازید.

از طیف گسترده ای از سلاح ها و مهارت ها برای نزدیک شدن به هر مبارزه به روش منحصر به فرد خود استفاده کنید. با استفاده از کالسکه ها، چنگال ها، گذرگاه های مخفی، نقشه دقیق، روش ها و ابزارهای دیگری که در طول مسیر پیدا می کنید، شهری را که تاریک ترین روزهای خود را تجربه می کند، کاوش کنید. قلاب دست و پنجه نرم شما بعد جدیدی به کاوش و عمودی بودن پاریس می بخشد. همراه با توانایی شما، امکان دسترسی به تمام اسرار شهر در سطوح مختلف را فراهم می کند که می توانید بارها و بارها کاوش کنید. در بازی Steelrising سعی کنید مسیر تاریخ را تغییر دهید. شما یکی از شخصیت های اصلی یک تاریخ هستید که در پاریس توسط یک پادشاه ظالم خفه می شود. متحدان و دشمنان با انگیزه های نامشخص مانند ماری-آنتوانت، لافایت و روبسپیر از مسیر شما عبور خواهند کرد. این به شما بستگی دارد که مسیری را از میان تمام توطئه ها قطع کنید و به جنون یک مرد پایان دهید تا انقلاب فرانسه به موفقیت برسد.

<p>The post دانلود بازی Steelrising Bastille Edition v20221109 – GoldBerg/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>