دانلود بازی Farming Simulator 22 Vermeer Pack v1.9.1.0 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Farming Simulator 22

بازی محبوب شبیه ساز کشاورزی دارای محصولات جدید ، نقشه‌ها ، تجهیزات ، ماشین آلات وسایل نقلیه می باشند. بازی Farming Simulator 22 نسبت به نسخه‌های پیشین خود واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود. در بازی Farming Simulator 22 نقش یک کشاورز مدرن را بر عهده بگیرید و مزرعه خود را خلاقانه در سه محیط متنوع آمریکایی و اروپایی بسازید. Farming Simulator 22 طیف گسترده ای از عملیات کشاورزی را با تمرکز بر کشاورزی، دامداری و جنگلداری ارائه می دهد و اکنون با اضافه شدن چرخه های فصلی هیجان انگیز ، چالش های جذابی را تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی Farming Simulator 22

در بازی Farming Simulator 22 بیش از ۴۰۰ ماشین و ابزار از بیش از ۱۰۰ برند کشاورزی واقعی مانند John Deere، CLAAS، Case IH، New Holland، Fendt، Massey Ferguson، Valtra و بسیاری دیگر برای کاشت و برداشت محصولاتی مانند گندم، ذرت، سیب زمینی و پنبه گنجانده شده است. و همچنین دسته‌بندی‌ها و کراپ‌های جدید ماشین‌ها مکانیک‌های جدید گیم‌پلی را به تجربه اضافه می‌کنند. در این بازی شما می توانید حتی مزرعه خود را به صورت چند نفره اجرا کنید و بازی را با تعداد زیادی از تغییرات رایگان ایجاد شده توسط جامعه گسترش دهید. Farming Simulator 22 آزادی بیشتری نسبت به قبل به بازیکن ارائه می دهد و شما را به چالش می کشد تا یک کشاورز موفق شوید . پس کشاورزی را شروع کنید و اجازه دهید روزهای خوب برای شما آغاز شوند.



<p>The post دانلود بازی Farming Simulator 22 Vermeer Pack v1.9.1.0 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>