دانلود بازی Starsand v1.0.1 – GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی Starsand

یک بازی جذاب در سبک اکشن ، ماجراجویی و بقا است که در میان تپه های شنی یک صحرای محرمانه اتفاق می افتد. دنیای باز پر از خطر، محیط های وسیع و اتفاقات مرموز در انتظار شماست. کاوش کنید ، شکار کنید ، کاردستی کنید و زنده بمانید. در بازی Starsand روز شما طبق برنامه شروع شده است . با انگیزه و پر از جاه طلبی در میان بیابان و در محاصره افراد همفکر زندگی خود را آغاز کرده اید. ماه ها تمرین سخت بالاخره باید به ثمر بنشیند. شما در ادامه ناگهان گرفتار طوفان شن هیولایی شدید و اکنون خود را در محیطی گرم و گرم تنها می بینید. متروک و بی رحم، اقیانوسی از شن تا افق امتداد دارد.

در بازی Starsand خطرات ، رازها و معماها در انتظار شما هستند. دریابید که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است، کجا هستید و چه چیزی شما را به تاریخ یک تمدن منقرض شده متصل می کند. آیا موفق خواهید شد در محیط نامناسب زنده بمانید، پاسخ هایی پیدا کنید و راه خود را به زندگی قدیمی خود بازگردانید. پیدا کردن غذا، ساختن سلاح و ساختن پناهگاه وظیفه شما در این بازی می باشد ، شما باید بسیار مواظب باشید زیرا که تپه های شنی مملو از موجودات ترسناک هستند.

در بازی Starsand راه خود را در صحرای وسیع و تنها پیدا کنید، در طوفان های شن جهت گیری کنید و مسیر خود را مشخص کنید. تشنگی و گرما در طول روز به دشمنی شکست ناپذیر تبدیل می شوند – سرما در طول شب شما را به خطر می اندازد. یاد بگیرید که با سختی ها زندگی کنید، زیبایی های جهان را ببینید و از حیوانات و طبیعت بیاموزید. در این صحرا هم شکار هستید و هم طعمه. شکارچیان حشره مانند از لانه های تاریک خود بیرون می آیند و همیشه به دنبال غذا هستند. با آتش از خود محافظت کنید، دشمنان را با نارنجک های نارگیل انفجاری منفجر کنید، پایگاه خود را ایمن کنید و هر کاری که برای زنده ماندن لازم است انجام دهید. دنیای بازی در یک محیط بیابانی هیجان انگیز با مساحت بیش از ۶۴ کیلومتر مربع جریان دارد. دنیایی که عاشقانه طراحی شده است، به دور از تمدن، آثار، مصنوعات و موجودات چشمگیر بسیاری از گذشته و همچنین دوران مدرن را در خود جای داده است.

<p>The post دانلود بازی Starsand v1.0.1 – GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>