دانلود بازی Bright Memory Infinite Ultimate Edition v1.41 – GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی Bright Memory Infinite

یک بازی اول شخص شوتر هک اند اسلش است که به صورت اپیزودیک منتشر می شود و توسط استودیوی چینی FYQD Personal Studio توسعه یافته است . اولین قسمت این بازی به تازگی عرضه شده و با واکنش های مثبت منتقدان مواجه شده است . طبق گفته ی منتقدان ، این بازی به شما حس یک عنوان را می دهد که با بودجه ی بسیار بالایی تولید شده و حتی از بسیاری از بازی های در دسترس ، تجربه ی بهتر و قوی تری را ارائه می دهد . وقایع این عنوان در سال ۲۰۲۰ رخ می دهد و شما در آن ، نقش شخصیتی به نام Sheila را بر عهده می گیرید که باید به منطقه ای برود که در آن جنگ بین تمدن های باستانی و آینده شکل گرفته است.

گیم پلی Bright Memory ترکیبی از تیر اندازی اول شخص با نبرد تن به تن است و می توانید از انواع و اقسام سلاح های گرم و شمشیرها استفاده کنید و همچنین قدرت های جادویی و ماورایی هم دارید . مبارزات این بازی تا حدودی هم به سری Devil May Cry شباهت دارد و اگر از طرفداران این مجموعه هستید ، این عنوان می تواند تجربه ی خوبی را برایتان رقم بزند . قسمت اول Bright Memory حدود یک ساعت گیم پلی دارد ، اما طراحی جذاب آن و مبارزات هیجان انگیزش قطعا می توانند ارزش تکرار آن را بالا ببرند ، همچنین قرار است که تا پایان سال ۲۰۱۹ قسمت های دیگری از این بازی منتشر شوند که حدود دو ساعت به زمان گیم پلی آن اضافه می کنند و سپس در سال های آینده قرار است شاهد انتشار محتوای بیشتری برای این باشیم.

لازم به ذکر است که موتور ساخت این عنوان ، موتور قدرتمند Unreal Engine 4 است که از آن در ساخت بازی های مطرحی استفاده شده ، اگر هم که هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در اختیار دارید ، می توانید از آن در این بازی استفاده کنید. شما هم اکنون می توانید دانلود بازی Bright Memory برای PC را از وب سایت دانلود فارسی دریافت کنید.



<p>The post دانلود بازی Bright Memory Infinite Ultimate Edition v1.41 – GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>