دانلود بازی Saints Row v1.2.2.4463580 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

Saints Row

یک ریبوت کامل از بازی است. داستان بازی در یک شهر تخیلی به نام سانتو ایلسو در جنوب غربی آمریکا جریان دارد، سانتو ایلسو دنیایی مملو از جنایات است که گروهی جوان دست به کارهای جنایتکارانه می زنند و در تلاش برای خودساخته شدن هستند. شما به عنوان رئیس آینده گروه Saints را به همراهی Neenah ،Kevin, و Eli تشکیل داده‌اید و برای کنترل آن با Los Panteros، The Idols و Marshall به مبارزه می‌پردازید.

بازی در سه نسخه استاندارد ، گلد و پلاتینیوم منتشر خواهد شد که تفاوت های آن در تصویر زیر مشخص است .

بازی Saints Row

به طور کلی شهر توسط Saints Row که کارهای آن‌ها بر اساس کارهای خلاف است اداره می‌شود. به گفته سازندگان در این نسخه قرار است بزرگترین و بهترین نسخه از بازی Saints Row را که تا کنون ایجاد شده تجربه کنید.

در طول بازی شما می‌توانید انواع کارها را مثل رانندگی، سرمایه گذاری، تیراندازیو حتی پرواز را تجربه کنید. گیم‌پلی قدرتمندتر و گرافیکی زیباتر بخش‌هایی از چیزی است که در Saints Row جدید انتظارتان را می‌کشند.

کل سری این بازی توسط کمپانی Deep Silver با کمک Volition قرار است از نو Reboot شده و پا را فراتر از یک Remake بگذارد و در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.