دانلود بازی Fear Therapy Build 27102022 – ۰xdeadc0de برای کامپیوتر

Fear Therapy

ترس درمانی، یک بازی ترسناک روانشناختی چند نفره (۱-۴) و تک نفره است. سعی کنید در این بازی جذاب کوئست ها را کامل کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود خانه وحشت را ترک کنید. شیطان هر ثانیه عصبانی تر می شود و هیچ چیز مانع آن نمی شود. در بازی Fear Therapy بازیکنان باید آیتم های تشریفاتی را بیابند و شیطان را بکشند. شما وقتی وارد خانه می‌شوید، داخل خانه گیر می‌کنید و راهی جز شروع مراسم نیست. ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که همه چیز پویا است. از استاد تا مبتدی، همه تجربه یکسانی خواهند داشت.

در بازی Fear Therapy آیتم ها در مکان های تصادفی در سراسر نقشه در هر بازی ایجاد می شوند. ناوبری هر ثانیه در زمان واقعی تغییر می کند. هر عامل ترسناک زمان تصادفی دارد، بنابراین رویدادها عمدتا غیرمنتظره هستند. سختی در طول زمان تغییر می کند، بنابراین هیچ مشکلی در تنظیم در لابی وجود ندارد و هر بار که بازی می کنید با یک تجربه بازی متفاوت روبرو خواهید شد. ترس درمانی نظریه ای است که مدت هاست توسط روانشناسان مورد تحقیق قرار گرفته است. فقدان داده های کافی، اثبات این نظریه را دشوار می کند.

بسیاری از افراد قبلاً برای اثبات این تئوری آزمایش‌های بلادرنگ انجام داده‌اند، اما از تکمیل آزمایش بسیار ترسیده بودند و آن را قطع کردند. موضوع اصلی این نظریه این است که افراد پس از مدتی برای اولین بار از عوامل ترسی که با آن مواجه می شوند نترسند. نتیجه اکثر مطالعات تجربی این است که آزمودنی ها بر ترسی که در معرض آن هستند غلبه می کنند. اما بعد از مدتی دوباره این ترس شروع می شود. سوژه هایی که دائماً در معرض این ترس هستند بی حس می شوند، به عنوان یکی دیگر از نتایج این مطالعه، افرادی که در معرض ترس قرار می گیرند، زمانی که دوباره در معرض ترس قرار می گیرند، شجاعانه تر شروع می کنند. ما سعی کرده ایم تا جایی که می توانیم محتوای این درمان را به شما منتقل کنیم و خوشحالیم که بگوییم شما همه چیز را در مورد این درمان تجربه خواهید کرد. بازی در حال حاضر در دسترسی اولیه ( Early Access ) است و امکان دارد خطاهای جزئی در بازی وجود داشته باشد.

هشدار: بازی حاوی عناصر ترسناک است. ما قطعاً به بازیکنانی که حساسیت های جسمی و روانی دارند، این بازی را توصیه نمی کنیم.

<p>The post دانلود بازی Fear Therapy Build 27102022 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>