دانلود بازی Automobilista 2 Brazilian Racing Legends Part 1 – FLT برای کامپیوتر

دانلود بازی Automobilista 2

باری دیگر قرار است شما را پای یک بازی شبیه ساز رانندگی پیشرفته و متفاوت بنشاند که اکنون با گرافیکی خیره کننده، خودروها و مسیرهای مسابقه ی جذاب ، سیستم وضیعت مسیر پیشرفته و پویا و همچنین قابلیت پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی بازگشته است . بازی Automobilista 2 نتیجه ی نهایی و فوق العاده ی یک پروژه است که حدود یک دهه در حال توسعه بوده است . هسته ی اصلی گیم پلی این بازی شبیه سازی مسابقات موتور اسپرت برزیلی است که شامل تمام مسیرهای مسابقه ی اصلی و برجسته ی برزیل می شود.

این عنوان نسبت به نسخه ی قبل خود پیشرفت قابل توجهی داشته و اکنون در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی های شبیه ساز رانندگی موتور اسپرت جهان می باشد و شما در آن به تعداد زیادی اتومبیل و مسیر متفاوت دسترسی خواهید داشت که هر کدامشان با دقت زیادی طراحی و شبیه سازی شده اند.

همچنین برندهای معتبر و معروفی مانند Silverstone ، Mount Panorama و Imola نیز در این بازی حضور دارند . در این نسخه تیم توسعه دهنده ی بازی در استودیوی Reiza Studios با یک شرکت جدید برای ساخت بازی همکاری داشته اند . آن ها این بار به سراغ استودیوی Slightly Mad Studios سازنده ی مجموعه ی محبوب و پرطرفدار Project CARS رفته اند که تا به حال جوایز زیادی به دست آورده است ، همچنین این عنوان با موتور اختصاصی و ویژه ی Slightly Mad Studios یعنی MADNESS engine توسعه یافته است.

این به آن ها امکان این را داد تا گرافیک بازی به طرز باور نکردنی ای بالاتر ببرند ، پیشرفته ترین سیستم آب و هوا را در بازی پیاده کنند ، پشتیبانی از واقعیت مجازی را اضافه کنند و همچنین واقع گرایانه ترین اثری که می توانستند را بسازند . تیم توسعه دهنده ی بازی برنامه ی بلند مدتی برای پشتیبانی از این عنوان دارد و در آینده محتوای جدید مانند خودرو و مسیر مسابقه برای آن منتشر خواهند شد و یک سری موارد برای ارتقا و پیشرفته تغییر خواهند کرد.

<p>The post دانلود بازی Automobilista 2 Brazilian Racing Legends Part 1 – FLT برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>