دانلود بازی Green Hell Plant Naming – P2P برای کامپیوتر

Green Hell

دنیایی سخت و خشمگین را به نمایش می کشد که با وارد شدن به آن شما باید نهایت تلاش خود را برای بقای خود در این فضای ازمایشی روان شناسانه انجلم دهید تا بقای خود را حفظ کنید . شما در فضایی از جنگل های آمازون گم شده اید و باید بدون هیچ اسلحه و امکاناتی تلاش و جست و جو کنید تا  ازین مخمصه جان سالم در ببرید . گیمر ها باید بسیار حواس خود را جمع کنند تا منابع و امکانات کمی را که به دست می آورند را از دست ندهند چون در غیر این صورت به مشکلات جدی برای ادامه بازی بر می خورند . در ابتدای بازی شما کمی اموزش می بینید تا چگونه برای بقای خود تلاش کنید و سپس در جنگل های بی انتهای آمازون رها می شوید و میتوانید با شریک یا دوست خود میا (Mia) در بازی از راه Walkie Talkie  ارنباط برقرار کنید.

شما پس از این آموزش های کوتاه یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و متوجه درختان و طبیعت جنگلی اطرافتان می شوید و میبیتی که اتفاقی عجیب و ناگهانی در جنگل رخ داده است ، شما باید از همان مقدار کم دانشی که یاد گرفته اید و اموزش ها راه خود را در بازی پیدا کنید . صداهای که در این بازی طراحی شده است بسیار دقیق و حرفه ای و دقیقا مناسب با جو و فضای بازی است که شما به عمق بیشتر و هیجان بازی فرو بروید . شما می توانید بسته به حالت های متفاوت برای زنده ماندن در بازی داستان های متفاوتی را طی کنید و نتایج کاملا متفاوتی را مشاهده کنید ولی اگر بخواهید به سادگی بازی رو تموم کنید قطعا حوادث عجیب در انتظار شما خواهد بود ! Crafting یا ساختن وسایل یکی از تکنیک های است که در بازی های بقای بسیار حرفه ای استفاده میشود.

شما در بازی Green Hell می توانید با استفاده از این تکنیک وسایل داخل کوله پشتی خود را باهم ترکیب کنید و شما در ابتدا تنها ابزاری که دارید یک رادیوی ساده است . شما می توانید در جنگل میوه ها و غذا هایی پیدا کنید که هم بتوانید از آنها برای خوراکی و هم برای ساختن دارو استفاده کنید و این در اختیار شماست که کدام راه بهترین راه برای زنده ماندن و جان سالم به در بردن از آمازون در این آزمایش خواهد بود ! کسانی که به بازی  های بقا علاقه دارند این بازی حرفه ای را نباید به هیچ عنوان از دست بدهند ، قطعا جنگ سبز یکی از بهترین بازی ها در سبک خودش است.

آپدیت Green Hell’s Animal Husbandry هم اکنون بر روی رایانه شخصی در دسترس است. این آپدیت توانایی رام کردن و پرورش برخی از موجودات بازی از جمله کاپیبارا و غیره را به ارمغان می‌آورد، . آخرین به روز رسانی همچنین به شما امکان می دهد زنبورها را شکار کنید و کندوهای زنبور را نگهداری کنید. با اسلحه جدید blowpipe، بازیکنان می توانند کاپیبارا، پکاری و تاپیر را شکار کنند و با خیال راحت آنها را بخوابانند تا آنها را در قلم های قابل ساخت در پایگاه های خود رام کنند. شما همچنین می توانید از لوله دمنده به عنوان دفاعی در برابر سایر دشمنان حیوانی و انسانی استفاده کنید یا تهدید را بلافاصله یا در طول زمان بر اساس اندازه هدف خود بی حرکت کنید.

<p>The post دانلود بازی Green Hell Plant Naming – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>