دانلود بازی Gunsmith Simulator v0.11.2 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Gunsmith Simulator

در این بازی اکشن و شبیه سازی یک اسلحه ساز شوید و در کارگاه خودتان کار کنید! قطعات را بسازید و با آنها سلاح های محبوب بسازید. اسلحه ها را در حالت آسیب تعمیر و ارتقا دهید. هیچ چیز مثل بوی قهوه که صبح با رایحه فلزی تفنگ های تعمیر شده مخلوط شده نیست، یک اسلحه ساز مجازی شوید که بخشی از واقعیت روزمره شما خواهد شد. زمان رفتن به سر کار است. قطعات را سفارش دهید یا خودتان آنها را با استفاده از ابزارهای تخصصی مانند ماشین تراش یا ابزار CNC بسازید. اسلحه های خراب خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید کدام عناصر باید تعویض شوند و کدام یک را می توانید خودتان تعمیر کنید. مهارت های جدید به دست آورید، یاد بگیرید و کارگاه خود را ارتقا دهید. برخی می گویند که ظاهر مهم نیست، سرزنش آنها سخت است، آنها احتمالا هرگز یک تفنگ تهاجمی ۷٫۹۲ میلی متری Gewehr را ندیده اند.

در بازی Gunsmith Simulator بازسازی تیراندازهای قدیمی نیز جزو وظایف شماست. زنگ زدگی عناصر قدیمی را با درمان سطوح آنها با دست یا استفاده از درمان های شیمیایی مناسب از بین ببرید. لایه محافظ سطوح فلزی را تجدید کنید تا شکل مناسبی داشته باشند و بعد از یک روز کاری سخت، نوبت به لذت بخش ترین بخش – نقاشی می رسد!خلاق باشید! تجهیزات را با لوازم جانبی مدرن ارتقا دهید. دید نوری، دستگیره های تپانچه، نارنجک انداز و لیزر را بررسی کنید. یک چراغ قوه، مسافت یاب یا کالیماتور پرتاب کنید و یک سلاح منحصر به فرد بسازید. آسمان حد است. بالاخره شما اسلحه ساز اینجا هستید.

این شما هستید که در مورد طراحی سلاح هایی که با نام شما امضا شده اند تصمیم بگیرید. پس از ساعت ها، زمان استراحت است. برای یک اسلحه ساز چه استراحتی بهتر از سفر به میدان تیر مورد علاقه شما وجود دارد؟ آثار هنری خود را با تیراندازی به مانکن ها آزمایش کنید یا برای شلیک به زامبی ها به منطقه آلوده بروید! همه چیز تمام شد؟ سرنوشت بیشتر تیرانداز شما به شما بستگی دارد. می توانید آن را به مشتری خود پس دهید یا آن را دوباره بخرید و در مجموعه خود قرار دهید. اما عجله کنید، سفارشات بعدی در راه هستند.

<p>The post دانلود بازی Gunsmith Simulator v0.11.2 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>