دانلود بازی Wild West Dynasty v0.1.7379 – GOG برای کامپیوتر

دانلود بازی Wild West Dynasty

در این بازی ماجرایی، شبیه سازی و نقش آفرینی مزرعه خود را بسازید، آن را به یک شهرک تبدیل کنید که به زودی مهاجران بیشتری در تلاش شما برای خوشبختی و رفاه به شما خواهند پیوست. آیا موفق خواهید شد یک “سلسله غرب وحشی” بسازید ؟ آمریکا را در دهه ۱۸۰۰ تجربه نمایید. مسیرهای غرب. مهاجران و پیشگامان متعهد به پیشروی بیشتر و بیشتر به سمت سواحل اقیانوس آرام هستند – در جستجوی زندگی بهتر، فرصت های تجاری یا ماجراجویی. مزارع می سازند، گاو پرورش می دهند، برای طلا حفاری می کنند یا شهرک های جدید می سازند.

در بازی Wild West Dynasty یک کشف کوچک طلا اغلب برای جلب صدها ماجراجوی جسور کافی است، در حالی که یک شهرک کوچک به سرعت تبدیل به یک شهر شکوفا با سالن‌ها، بازرگانان، قماربازان، ماجراجویان و اسلحه‌بازان می‌شود. اما هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و یک شهرک پر رونق می تواند به سرعت تبدیل به شهر ارواح شود، زمانی که فرصت ها و منابع تمام شود. وارد این زمان هیجان انگیز شوید و غرب وحشی را فتح کنید. از یک بازمانده تنها شروع کنید، مکانی را برای سکونت پیدا کنید. شاید حتی بتوانید شهردار یکی از شهرهای شلوغ و شلوغ شوید. شما هیچ محدودیتی نمی شناسید.

در بازی Wild West Dynasty قربانی دزدی شدن زندگی شما در بیابان خشن سرزمین های غربی در تعادل است. مبارزه با شانس ها و عناصری که توانایی شما برای زنده ماندن آزمایش خواهد شد. اما فرصت در هر گوشه ای منتظر است. با ساختن یک مزرعه و تامین نیاز خود شروع کنید. سپس غذا تولید کنید، از دام ها مراقبت کنید یا حیوانات را شکار کنید و گوشت و چرم آنها را به بازرگانان یا دیگر مهاجران بفروشید. هنگامی که یک مزرعه مناسب ایجاد کردید، پیشگامان دیگر ممکن است تصمیم بگیرند که بمانند و اجازه اقامت بخواهند.

شما مسئول ساختن یک شهر با تمام مکان های نمادین آن مانند سالن، دفتر کلانتر، فروشگاه ها، آهنگرها و حتی هتل ها هستید. شما نه تنها آینده شهرک، بلکه خود شهرک را شکل خواهید داد. اما راهزنان در هر گوشه ای در کمین هستند، بنابراین بهتر است یاد بگیرید که از سلاح استفاده کنید و از خود، کاروان های تجاری خود و همچنین شهرک دفاع کنید. امیدواریم یک شریک پیدا کنید و یک وارث داشته باشید – بنابراین سلسله غرب وحشی شما بتواند تأثیری ماندگار از خود بر جای بگذارد.

امکانات بازی Wild West Dynasty :
– غرب وحشی را در منظر اول شخص یا سوم شخص تجربه کنید
– داستانی گسترده با ده ها ماموریت، گفت و گوهای شاخه ای و پیامدها را تجربه نمایید
– سلسله خود را ایجاد کنید که برای چندین دهه ادامه خواهد داشت و غرب وحشی را مانند قبل شکل می دهد
– دنیای باز وسیع با محیط های متعدد، هر کدام مملو از خطرات، گنجینه ها، اسرار و فضای زیادی برای تحقق رویاهای شهرسازی شماست.
– زنده ماندن در بیابان نابخشودنی با دمای سوزان وسط روز، شب های سرد سرد و حیات وحش خطرناک
– ترکیبی منحصر به فرد از نقش آفرینی، بقا، شبیه سازی زندگی، مدیریت منابع و شهرسازی را تجربه نمایید
– دنیای باز را با مناظر خیره کننده آن سوار بر اسب کاوش کنید
– کارگران را تخصیص دهید و منابع و همچنین مسیرهای تجاری را مدیریت کنید تا شهرک شما رونق یابد

<p>The post دانلود بازی Wild West Dynasty v0.1.7379 – GOG برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>