آرشیو بازی World Of Warcraft تمامی نسخه ها – آپدیت ۱ دسامبر ۲۰۲۲

World Of Warcraft یکی از بزرگترین بازی های چند نفره آنلاین در جهان می باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. در طی ۱۶ سالی که از عرضه ی بازی وارکرفت می گذرد، این بازی همیشه در صدر پربازیکن ترین بازی های آنلاین قرار داشته است. بتل نت نیز هر چند وقت یک بار با به روز رسانی بازی، قسمت های مختلف بازی را بهتر می کند، ویژگی های بازی را افزایش می دهد و تنور گرم این بازی را گرمتر می کند. با شخصیتی که می سازید، دنیایی را پیش رو دارید که شما را مجذوب خود کرده و خواب و خوراک را از شما می گیرد.

دنیای World of WarCraft آنقدر وسیع و پر رمز و راز است که بازیکنان زیادی را معتاد خود کرده است. در طی این سال ها و حدود ۱۶ سالی که از عرضه این بازی می گذرد، خالقان بازی تصمیم به به روز رسانی های متعددی برای بازی گرفته اند که هرکدام ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه می کند و به همین دلیل هر کدام نیز نامی مخصوص به خود دارند.

بازی دنیای وارکرافت در دنیاهای گوناگونی روایت می شود و هر کدام دارای ویژگی ها و خط داستانی متفاوتی با یکدیگر هستند. در این مجموعه از بازی World of Warcraft می توانید از اولین نسخه تا آخرین و جدید ترین نسخه را به رایگان دریافت کرده و بازی کنید.

  • Dragonflight

جزایر اژدها محیط اصلی Dragonflight هستند و به پنج منطقه تقسیم می شوند. چهار منطقه اصلی عبارتند از سواحل بیداری، دشت اوهران، دهانه لاجوردی و تالدراسوس، با شهر بی طرف Valdrakken در Thaldraszus که به عنوان یک مرکز عمل می کند (مانند اوریبوس در Shadowlands). منطقه پنجم، دسترسی ممنوع، همچنین به عنوان منطقه شروع مسابقه Dracthyr عمل می کند.

  • Shadowlands

World of Warcraft: Shadowlands هشتمین بسته الحاقی برای بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره World of Warcraft است که پس از نبرد برای Azeroth انجام می شود. این بازی اعلام شد و برای پیش‌سفارش در BlizzCon در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت. در ابتدا برای انتشار در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود، انتشار آن تا ۲۳ نوامبر، شانزدهمین سالگرد انتشار بازی اصلی به تعویق افتاد.

  • Battle for Azeroth

World of Warcraft: Battle for Azeroth هفتمین بسته الحاقی برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین به‌دنبال Legion است. در BlizzCon در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ اعلام شد. برخلاف برنامه‌های توسعه‌دهنده قبلی که در نیمه‌شب در هر منطقه زمانی پخش می‌شد، Battle for Azeroth به طور همزمان برای همه مناطق منتشر می‌شد که مطابق با نیمه‌شب به وقت تابستانی اروپای مرکزی در ۱۴ آگوست ۲۰۱۸ بود. .

  • Legion

World of Warcraft: Legion ششمین مجموعه الحاقی در بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره World of Warcraft است که پس از Warlords of Draenor انجام می شود. در ۶ آگوست ۲۰۱۵ در Gamescom 2015 اعلام شد. این بسط در ۳۰ آگوست ۲۰۱۶ منتشر شد.

  • Warlords of Draenor

World of Warcraft: Warlords of Draenor پنجمین مجموعه الحاقی بازی چند نفره نقش آفرینی آنلاین  World of Warcraft است که پس از Mists of Pandaria انجام می شود. در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ در BlizzCon 2013 اعلام شد. این بسط در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد.

  • Mists of Pandaria

World of Warcraft: Mists of Pandaria چهارمین مجموعه الحاقی برای بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره World of Warcraft است که پس از Cataclysm انجام می شود. در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۱ توسط کریس متزن در BlizzCon 2011 اعلام شد، [۲] و در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۲ منتشر شد.

  • Wrath of the Lich King

World of Warcraft: Wrath of the Lich King دومین مجموعه الحاقی برای بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره World of Warcraft است که بعد از The Burning Crusade می باشد. این بازی در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۸ عرضه شد و ۲٫۸ میلیون نسخه در روز اول فروخت و سریع‌ترین بازی رایانه‌ای تمام دوران منتشر شد. این بازی مقدار قابل توجهی از محتوای جدید را به دنیای بازی اضافه کرد، از جمله قاره جدید Northrend، خانه The Lich King Arthas و عوامل ارواح او. برای پیشروی از طریق Northrend، بازیکنان باید حداقل به سطح ۶۸ می‌رسیدند، با سقف سطح برای گسترش ۸۰٫ اولین کلاس قهرمان، Death Knight، که از سطح ۵۵ شروع می‌شود، معرفی شد.

  • Cataclysm

World of Warcraft: Cataclysm سومین مجموعه الحاقی برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره World of Warcraft است که پس از خشم لیچ کینگ انجام می‌شود. این رسما در BlizzCon در ۲۱ آگوست ۲۰۰۹ اعلام شد، اگرچه داده‌کارها و محققان قبل از اعلام رسمی آن توسط بلیزارد جزئیاتی را کشف کردند. این بسط به طور رسمی در ۷ دسامبر ۲۰۱۰ منتشر شد.

  • The Burning Crusade

World of Warcraft: The Burning Crusade اولین مجموعه توسعه دهنده MMORPG World of Warcraft است. این بازی در ۱۶ ژانویه ۲۰۰۷ در نیمه شب محلی در اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد و تنها در روز انتشار نزدیک به ۲٫۴ میلیون نسخه فروخت و در آن زمان، آن را به پرفروش ترین بازی رایانه شخصی تبدیل کرد که در آن زمان منتشر شد.

  • WOW Classic

World of Warcraft Classic یک بازی ویدئویی MMORPG در سال ۲۰۱۹ است که توسط بلیزارد انترتینمنت ساخته و منتشر شده است. کلاسیک که در کنار نسخه اصلی بازی اجرا می شود، World of Warcraft را در وضعیتی که قبل از انتشار اولین الحاقیه خود، The Burning Crusade در آن بود، بازسازی می کند. در BlizzCon 2017 اعلام شد و در ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ به صورت جهانی منتشر شد.

ترتیب انتشار این بازی به این صورت است :

<p>The post آرشیو بازی World Of Warcraft تمامی نسخه ها – آپدیت ۱ دسامبر ۲۰۲۲ first appeared on دانلود فارسی.</p>