دانلود بازی Drug Dealer Simulator Endgame – P2P برای کامپیوتر

Drug Dealer Simulator

یک بازی شبیه سازی است که شما را تبدیل به یک دلال مواد مخدر می کند . آیا تا به حال دوست داشته اید که در یک بازی امپراطوری مواد مخدر خودتان را تشکیل دهید و نوعی آن را تجربه کنید بدون اینکه درگیر هیچگونه پرونده و یا درگیری شوید ؟ حالا در این بازی خواهید توانست تجارت مواد مخدر خودتان را از ابتدا شروع کنید و این تجارت را تا تبدیل شدن به یک امپراطوری ادامه دهید . حالا که فرصت دارید از آن استفاده کنید و تجارتتان را آغاز کنید.

داستان بازی Drug Dealer Simulator درباره شخصی است که این تجارت را از یک مخفیگاه کوچک و کثیف شروع می کند و راه خود را برای غلبه بر مشکلات و دیگر رقیبان هموار می کند و نهایتا می توانید در این راهی که قدم گذاشته است موفق شود . شما به عنوان کنترل کننده این شخص باید مراقب قلمرو خودتان باشید و از آن در مقابل دیگر مواد فروشان مراقبت کنید ، همچنین ماموریت هایی که به شما سپرده می شود را انجام دهید تا از یک دلال کوچک به یک فروشنده مطرح تبدیل شوید . شما می توانید انتخاب کنید شخصیتی با مغز متفکر و سیاست باشید و بدون دردسر کارتان را بکنید یا یک گانگستر باشید و مدام در دردسر بیافتید و قدرت نمایی کنید . در هر حال وقتی موفق شدید باید مراقب خرج کردن پول خودتان باشید که دیگران را متوجه اوضاع شما نکند و اینگونه پلیس ها مخفیگاه شما را تحت نظر نگیرند .

از دیگر ویژگی های بازی Drug Dealer Simulator می توان به : امکان تهیه محموله ها به صورت قاچاق و فروش به صورت زیرزمینی ، در هنگام معامله و فروش مطمئن شوید پلیس ها در آنجا کمین نکرده اند و آن یک تله نیست ، امکان پرداخت رشوه و بالابردن نفوذ بین همه مردم و همه شغل ها ، امکان استخدام محافظ و گانگستر ها برای محافظت از قلمرو ، امکان خرید تجهیزات بهتر برای کار و بهینه کردن مخفیگاه و … اشاره کرد . این نسخه از بازی نسخه پیش نمایش بازی است و به طور کامل عرضه نشده است .

<p>The post دانلود بازی Drug Dealer Simulator Endgame – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>