دانلود بازی Train Life A Railway Simulator v1.2.0.28935 نسخه P2P

Train Life: A Railway Simulator

برای اولین بار در بازی های شبیه سازی قظار ، به عنوان یک راننده و مدیر شرکت به بازی بپردازید و با کنترل مذاکرات و توسعه شبکه خود ، کنترل لوکوموتیوها را در دست بگیرید و امپراتوری راه آهن خود را توسعه دهید. در بازی Train Life: A Railway Simulator اصلی ترین وظیفه شما این است که کنترل قطار خود را در دست بگیرید و با مسافران و کالا در سراسر اروپا سفر کنید. در نسخه اولیه این بازی در کابین چندین لوکوموتیو مختلف سوار شوید. هر یک از این لوکوموتیوها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود (قدرت ، ترمز و غیره) هستند که برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر باید به آنها تسلط کامل داشته باشید. مسافران خود را از طریق سرزمین های شگفت انگیز زیبا ، از جمله شهر و روستا ، جنگل و کوهستان پیش ببرید.

در بازی Train Life: A Railway Simulator روحیه کارآفرینی خود را نشان دهید ، شما نه تنها باید با قطارها رانندگی کنید ، بلکه باید شرکت خود را با بهینه سازی فعالیت های مسافری و حمل و نقل نیز توسعه دهید. نامی انتخاب کنید ، لوگو بخرید ، لوکوموتیو بخرید و رانندگان را استخدام کنید ، به آنها قرارداد جدید بدهید و مسیرهای جدید را کاوش کنید. همچنین شما باید از لوکوموتیوهای خود برای جلوگیری از خرابی و رسیدگی به تعمیرات اضطراری نگهداری کنید. شما در قبول یا رد قرارداد آزاد هستید: انتخاب های مناسب را انجام دهید ، درآمد کسب کنید و شرکت خود را توسعه دهید.

بازی Train Life: A Railway Simulator شامل گیم پلی سخت بر اساس رفتار دنیای واقعی است. شما باید به سیگنال های راه آهن و دستورالعمل های رانندگی احترام بگذارید ، برای سوئیچ های ریل سازگار شده و سرعت را مدیریت کنید. هنگام ورود به ایستگاه و باز و بسته کردن درها برای سرنشینان خود ، مراقب فاصله ترمز باشید. همچنین موقعیت های پیش بینی نشده ای برای مدیریت وجود دارد ، مانند افتادن درختان ، ماشین های متوقف شده و قطارهایی که در مسیر شما حرکت می کنند. همچنین آب و هوای پویا و چرخه روز/شب در این بازی به این معنی است که شما باید نحوه رانندگی خود را برای جلوگیری از تصادفات و آسیب به پیستها وفق دهید.

<p>The post دانلود بازی Train Life A Railway Simulator v1.2.0.28935 نسخه P2P first appeared on دانلود فارسی.</p>