دانلود بازی Arma Reforger v0.9.7.106 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Arma Reforger

در این بازی استراتژی، اکشن و شبیه سازی نبرد اصیل جنگ سرد را تجربه کنید و به دوستان خود در مبارزه برای جزیره ای وسیع و ۵۱ کیلومتر مربعی در میانه اقیانوس اطلس بپیوندید و یا نقش استاد بازی را بر عهده بگیرید و سناریوهای خود را برای دیگران بسازید. با استفاده از موتور جدید Enfusion بازی Arma Reforger به شما امکان می‌دهد تا برای برتری بیش از ۵۱ کیلومتر مربع از زمین جزیره‌ای باورنکردنی در یک محیط معتبر جنگ سرد مبارزه کنید، یا سناریوهای منحصربه‌فردی را در زمان واقعی با حالت مدیریت بازی Master ایجاد کنید. Arma Reforger اولین گام به سمت Arma 4 و یک پلتفرم همه کاره، خلاقانه و کاملاً اصلاح‌پذیر برای آینده است که نگاهی اجمالی به چیزهای آینده دارد. بازگشت به اورون، جزیره ای به مساحت ۵۱ کیلومتر مربع در میانه اقیانوس اطلس در مجمع الجزایر مالدن. مکان‌های آشنای عملیات Flashpoint را دوباره ببینید و از زیبایی‌های طبیعی دنیای باز عظیم لذت ببرید. چشم انداز خیره کننده ای از جنگل های کاج و پهن برگ، رودخانه های جاری، برکه ها، شهرهای مانند بت و کوه های سخت، احاطه شده توسط سواحل سنگریزه و خطوط ساحلی سنگی را تجربه نمایید.

در بازی Arma Reforger به بازیکنان آنلاین بپیوندید و به عنوان یک سرباز ارتش ایالات متحده یا شوروی، نبرد واقع بینانه جنگ سرد را تجربه کنید. موقعیت های استراتژیک را تصرف کنید، بر میدان جنگ تسلط داشته باشید و با دیگران برای ایمن سازی اهداف در یک محیط پویا و غیر قابل بخشش کار کنید. با مجموعه ای از سلاح ها و وسایل نقلیه معتبر دوره، که با جزئیات دقیق بازسازی شده اند، حالت بازی چند نفره Arma Reforger شما را به جنگ باز می گرداند. در این بازی شما باید رویدادها را کنترل کنید، مأموریت‌های منحصربه‌فرد ایجاد کنید و بازیکنان را به سمت پیروزی در Game Master هدایت کنید و یا خودتان را در برابر چالش‌هایی که توسط سازندگان قدرتمند ابداع شده‌اند تسلیم کنید و از طریق یک جعبه شنی پاسخگو که در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، مبارزه کنید.

محتوای مود شده Arma Reforger که برای اولین بار در سری Arma بر روی Xbox و PC نصب شده است، اکنون برای همه در دسترس است و می توانند توسط دارندگان کنسول از Workshop، یک مخزن به اشتراک گذاری ایجاد محتوا، انحصاری برای بازی دانلود شوند. رویدادها را برای دوستان در پشت مه جنگ به‌عنوان Game Master در ویرایشگر سناریوی بلادرنگ Arma Reforger تنظیم کنید یا با هم متحد شوید و با دیگران در یک منطقه جزیره‌ای گسترده در Conflict رودررو شوید. به لطف موتور Enfusion شما می‌توانید Arma Reforger را با استفاده از همان ابزارهایی که برای ساخت آن استفاده می‌شود، اصلاح کنید. مکانیک‌ها، دارایی‌ها، بافت‌ها و موارد دیگر را معرفی کنید. تنها محدودیت توانایی و تخیل شماست. بازی را تغییر شکل دهید و دیدگاه خلاقانه خود را به اشتراک بگذارید.

<p>The post دانلود بازی Arma Reforger v0.9.7.106 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>