دانلود بازی FOREWARNED v53.6 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی FOREWARNED

یک بازی فوق العاده هیجانی در سبک اکشن و ترسناک می باشد که می توانید این بازی را به صورت آنلاین ۱-۴ تجربه نمایید. یک تیم از باستان شناسان خود را آماده کرده و به عمق ویرانه های مصر باستان بروید. پدیده های پیرامون خود را بررسی کنید ، گنج جمع آوری کنید ، افسانه ها را کشف کنید و از شر موجودی که در کمین شماست ، جان سالم به در ببرید. داستان بازی FOREWARNED به اینگونه است که پس از مدتها مطالعه در زمینه مصر باستان ، گزارشات اخیر مبنی بر ظاهر شدن ساختارها در صحرا از طریق تصویربرداری ماهواره ای جدید شما را به خود مشغول کرده است. به نظر می رسد مکان ها بر روی نقشه برای شما آشنا هستند ، زیرا با محل های دفن مجاهدین نخبه ، رزمندگان قدرتمندی که برای محافظت از فرعون توسط کشیش اعظم عمر طولانی به طور غیرطبیعی برکت داده شده است. با این حال ، نعمت در زندگی ممکن است نفرین در مرگ باشد. در متون باستانی ذکر شده است که این رزمندگان از مرز مرگ و میر دیوانه شده و مرگ و ویرانی را برای اطرافیان خود به ارمغان آورده اند. افسانه برای متوقف کردن آنها از گروهی از مصریان شجاع می گوید که هر مجاهدی را با استفاده از آثار ارزشمند در مقبره های جداگانه فریب داده و سپس آنها را برای همیشه در داخل اسیر کرده اند.

در حالی که این داستان ممکن است داستان یک اسطوره باشد ، شما موظف به تحقیق هستید ، زیرا ارزش تاریخی و پولی چنین کشفی فراتر از رویاهای شما خواهد بود. اما مراقب باشید اگر افسانه ها حقیقت داشته باشند ، مجاهدین در تمام این مدت عصبانی شده اند و مشتاق هستند تا به عنوان انتقام از زندان خود بشریت را ویران کنند. آماد شوید و در بازی FOREWARNED تیم باستان شناسان و شکارچیان گنج خود را جمع کنید و حقیقت پشت این افسانه را کشف کنید. به صورت انفرادی با گروهی از دوستان خود بازی کنید یا یک مسابقه عمومی آنلاین پیدا کنید. برای حرکت در ویرانه های مصر باستان و جان سالم به در بردن از خطرات موجود ، از هر ابزاری که در اختیار دارید استفاده کنید. از طرف دیگر می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند سیستم رادار یا آرایه حسگر حرکت برای تشخیص فعالیت ، از خارج از ویرانه ها اطلاعاتی را در اختیار هم تیمی های خود قرار دهید. هدف اصلی بازی جستجوی ویرانه ها برای هر یادگاری است که هزاران سال پیش برای فریب و به دام انداختن Mejai نفرین شده استفاده می شد. هنگام گذر از قبرها ، پدیده های اطراف خود را مشاهده کنید تا مجاهد را قبل از اینکه به شکل فیزیکی خود در بیاید ، در حالت روحانی خود قرار دهید. این بازی شامل یک یادگار اصلی برای جمع آوری و همچنین کارهای متعدد باستان شناسی برای تکمیل و غارت برای جمع آوری در قالب طلا و آثار نادر است.

در بازی FOREWARNED شما و تیم خود باید در مورد چگونگی انجام این چالش ها تصمیم بگیرید. برای پوشش بیشتر زمین را تقسیم کنید یا به صورت گروهی بمانید تا میزان بقا را افزایش دهید. تسلیم حرص و آز خود شوید و در تاریکی معطل بمانید تا گنجی با ارزش بی نظیر بیابید ، یا از رفتن به زندگی خود راضی باشید. از هر انتخابی که می کنید خسته نشوید ، زیرا شما و تیم خود به زودی متوجه می شوید که در زیر شن های نفرین شده تنها نیستید. در ادامه بازی FOREWARNED با چندین مجاهد مختلف ملاقات کنید که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد هستند و برای افزایش شانس زنده ماندن از تجهیزات باستان شناسی انتخابی خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید با هم تیمی های خود با چت صوتی درون بازی صحبت کنید. از اشیاء جمع آوری شده خود برای ارتقاء تجهیزات و خرید ابزارهای قوی تر استفاده کنید.

<p>The post دانلود بازی FOREWARNED v53.6 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>