دانلود نرم افزار تلگرام Telegram v4.8.0 آپدیت ۱۴۰۲/۰۲/۰۴

دانلود برنامه تلگرام

امروزه می تواند کارایی های بسیار در دیوایس ها و سیستم عامل های ویندوز داشته باشد به گونه ای که کاربران برای ارسال فایل های مختلف دیگر نیازی به فرستادن ایمیل و آپلود کردن آنها در سایت ها ندارند . در دانلود برنامه تلگرام می توانید خیلی آسان و با روش Drag & Drop فایل های خود را در صفحه ی چت مخاطب مورد نظر قرار داده و با سرعت بالا برای آن آپلود کنید .

شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیو های خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو به سادگی برای دوستان خود بفرستید .

از ویژگی های دانلود برنامه تلگرام

برنامه تلگرام برای ویندوز و اندروید

در برنامه Telegram می توان به دعوت از دوستان خود تا ۱۰۰ نفر ، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۲ گیگابایت ، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و همچنین محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد. اپلیکیشن تلگرام در پلتفرم هایی نظیر تلگرام ویندوز، تلگرام اندروید و تلگرام مک عرضه شده است.

این ویژگی باعث می شود تا کاربران به راحتی بتوانند در میان پلتفرم ها سینک شوند و به تمام پیام های خود دسترسی داشته باشند و دانلود برنامه تلگرام جزو پر طرفدارترین دانلود های زمان حاضر شود.

این نرم افزار محبوب دارای استیکر و شکلک های جذابی می باشد و کاربران می توانند در محیط های چت از آن ها استفاده کنند . طرز استفاده ازبرنامه تلگرام بسیار آسان است . شما با نصب کردن این نرم افزار در ویندوز خود می توانید با قرار دادن شماره ی خود در کادر داده شده حساب کاربری خود را با اس ام اس که برای شما فرستاده می شود فعال کنید.

با وارد شدن در اکانت خود در دانلود برنامه تلگرام برنامه به صورت خودکار دوستان شما را در یک لیست و همچنین گفتگو های شما را نمایان خواهد کرد . به جرات می توان گفت این نرم افزار می تواند جایگزین بسیار خوبی برای برنامه ی وایبر در ویندوز باشد . تلگرام از مسنجر های جدیدی است که محبوبیت خاصی بین کاربران اندروید و آیفون پیدا کرده است.

هم اکنون نسخه ی جدید نرم افزار Telegram Desktop برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است .کابران در نرم افزار Telegram می توانند انواع فایل ها را مانند عکس ، فیلم ، موزیک و همچنین فایل های doc , Zip , Pdf و … را به صورت نامحدود برای یکدیگر ارسال کنند . تلگرام اندروید تلگرام آیفون تلگرام آیپد تلگرام کامپیوتر تلگرام مک تلگرام لینوکس

دانلود برنامه تلگرام

تغییرات نسخه جدید :
آپدیت قبلی تلگرام، ایموجی را متحول کرد و یک پلتفرم باز برای ایجاد ایموجی های متحرک سفارشی اضافه کرد. این به‌روزرسانی راه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از این شکلک‌های جدید برای بیان احساس خود استفاده کنید – با واکنش‌ها و وضعیت‌های شکلک‌های بی‌نهایت.

واکنش های بی نهایت در دانلود برنامه تلگرام
همه کاربران اکنون به ده‌ها واکنش دسترسی دارند – از جمله واکنش‌هایی که قبلاً فقط با Telegram Premium در دسترس بودند، مانند 🤣 😐 🐳. برای قرار دادن تمام ایموجی‌های جدید، پنل واکنش را دوباره طراحی کرده‌ایم و آن را قابل ارتقا می‌کنیم. واکنش هایی که اغلب استفاده می کنید در بالای صفحه نمایش داده می شوند.

در آپدیت جدید تلگرام کاربران Premium Telegram Premium می‌توانند واکنش‌ها را از بین مجموعه‌ای از ایموجی‌های سفارشی انتخاب کنند. برای اینکه انتخاب از بین هزاران هزار ایموجی آسان تر شود، اکنون می توانند حداکثر ۳ واکنش را در هر پیام ضمیمه کنن

وضعیت ایموجی ها در دانلود برنامه تلگرام

از امروز، کاربران Premium می‌توانند یک وضعیت ایموجی متحرک را اضافه کنند که در کنار نام آنها نمایش داده می‌شود – تا به سرعت به همه بفهمانند که چه احساسی دارند یا چه کار می‌کنند. این وضعیت سفارشی جای نشان Premium Premium شما را در لیست چت، نمایه و گروه‌ها می‌گیرد.

می‌توانید یکی از ۷ وضعیت استاندارد را تنظیم کنید که رنگ آن‌ها را برای مطابقت با تم‌های مختلف تلگرام تغییر می‌دهد – یا از بین تعداد نامتناهی ایموجی سفارشی انتخاب کنید. پیشنهادات رایج برای کار، خواب، مسافرت و موارد دیگر در بالا نشان داده خواهد شد.

تلگرام برای مک

جریان ورود به سیستم بهبود یافته
کاربرانی که مرتباً از سیستم خارج می شوند و دوباره وارد سیستم می شوند، اکنون می توانند کدهای ورود را از طریق آدرس ایمیل خود یا با استفاده از ورود به سیستم با اپل یا ورود با Google دریافت کنند.

دانلود برنامه تلگرام، ثبت نام یا ورود به تلگرام در iOS با رابط‌های جدید و انیمیشن‌های سرگرم‌کننده که از قبل برای کاربران اندرویدی ما آشنا هستند، اکنون بسیار ساده‌تر شده است.

لینک های نام کاربری جدید
همه نام‌های کاربری@ در تلگرام دارای لینک‌های t.me/username مخصوص به خود هستند، که اشتراک‌گذاری نمایه عمومی، گروه یا کانال شما را در هر نقطه از اینترنت آسان می‌کند.

اکنون هر نام کاربری یک قالب پیوند منحصر به فرد جدید دارد – username.t.me – برای کسانی که می خواهند روی نام خود تأکید کنند (یا در یافتن کلید / مشکل دارند).

اولویت بندی دانلودها در اندروید
رسانه‌ها و فایل‌هایی که به‌طور فعال در حال دانلود هستند را می‌توان در برگه «دانلودها» جستجو یا با ضربه زدن روی نماد Android Downloads که در لیست چت شما ظاهر می‌شود، مدیریت کرد. اکنون می توانید هر یک از موارد موجود در لیست را فشار داده و نگه دارید تا آنها را دوباره مرتب کنید و اولویت آنها را تغییر دهید – ابتدا فایل بالا را دانلود کنید.

Android Goodies
انیمیشن های روان جدید برای باز کردن، بستن و تغییر رسانه در اندروید اضافه شده است.

کسانی که اندروید ۱۳ یا جدیدتر دارند، می‌توانند یک نماد موضوعی تلگرام را انتخاب کنند که به طور خودکار با تنظیمات حالت تاریک و رنگ تاکیدی گوشی شما مطابقت داشته باشد.

کاربران Premium Telegram Premium می‌توانند واکنش‌ها را از بین مجموعه‌ای از ایموجی‌های سفارشی انتخاب کنند. برای اینکه انتخاب از بین هزاران هزار ایموجی آسان تر شود، اکنون می توانند حداکثر ۳ واکنش را در هر پیام ضمیمه کنند.

در ایران از برنامه تلگرام نسخه های متعددی ایجاد شده است که به دلیل محدودیت های بوجود آمده در این برنامه، محبوبیت آنها افزایش پیدا کرد. برنامه هایی از جمله دانلود آخرین نسخه موبوگرام، دانلود برنامه تلگرام طلایی. از طرفی به دلیل افزایش تعداد نسخه های فرعی برنامه تلگرام، کاربران گاهش برای پیدا کردن برنامه تلگرام اصلی به مشکل می خورند که البته می توانند از طریق سایت دانلود فارسی، دانلود برنامه تلگرام نسخه اصلی را تهیه کنند.

دیلیت اکانت تلگرام یا حذف حساب کاربری از برنامه تلگرام

گاها زمانی پیش می آید که شما نیاز دارید حساب کاربری تلگرام فعلی خود را غیرفعال یا حذف کنید. تلگرام این قابلیت را بصورت مستقیم در دانلود برنامه تلگرام قرار نداده و کاربران باید برای دیلیت اکانت تلگرام، وارد سایت تلگرام شده و درخواست ود را برای حذف حساب تایید کنند. پس از تایید حذف حساب، تلگرام شما به سرعت غیرفعال می شود.

<p>The post دانلود نرم افزار تلگرام Telegram v4.8.0 آپدیت ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ first appeared on دانلود فارسی.</p>