دانلود بازی IXION – GoldBerg برای کامپیوتر

IXION

در این بازی شبیه سازی و استراتژیک شما ایستگاه فضایی Tiqqun را در یک سفر خطرناک برای یافتن خانه جدیدی برای بشریت به جلو هدایت خواهید کرد. زیرساخت های ایستگاه، مدیریت جمعیت، اکتشاف، بقا، این مسئولیت ها به عهده شماست. آیا امید را آنجا در تاریکی پیدا خواهید کرد؟ بازی IXION ساخت ساختمان، عناصر بقا و اکتشاف را در یک اپرای فضایی هیجان انگیز با کاوش در ستاره ها ترکیب می کند. شما که از طریق یک سفر خطرناک به جلو حرکت می کنید، مدیر ایستگاه فضایی Tiqqun هستید که وظیفه یافتن خانه جدیدی برای بشریت دارد.

حفظ صدای ایستگاه و پرواز به یک دست ماهر و تفکر استراتژیک نیاز دارد، زیرا شما دائماً بین حفظ یکپارچگی بدنه، آوردن منابع جدید و مدیریت مصرف انرژی درگیر هستید. هنگام مواجهه با فاجعه قریب الوقوع چه انتخاب هایی خواهید داشت؟ در تاریکی چه چیزی را کشف خواهید کرد؟ جمعیتی برای مدیریت، بازماندگانی برای یافتن، کرایوپودها برای بهبودی، اعتماد خدمه خود را به شرکتی که این سرمایه‌گذاری را آغاز کرده است حفظ کنید، یا با شکست و شورش مواجه شوید. شش بخش را می توان در داخل ایستگاه باز کرد، که هر کدام می توانند جمعیت بیشتری را در خود جای دهند، از مشاغل جدید پشتیبانی کنند و فرصتی برای نظارت بر خدمه با سیستم گوش دادن به داده ها فراهم کنند. آیا امیدی را برای مردم به ارمغان خواهید آورد؟ چه کسی گفته DOLOS تنها جناحی بود که از سرنوشت زمین فرار کرد؟

شما در بازی IXION باید با سایر بازماندگان مبارزه کنید، از شکست‌ها و خرابی‌های دیگران عبور کنید. IXION بازیکن را در فصل‌های جذاب داستان هدایت می‌کند، جایی که تهدیدها و فرصت‌های جدیدی ارائه می‌شوند، همه به کمک رسیدن به مقصد نهایی، یک خانه جدید. DOLOS به دلیل فناوری نوآورانه و دانشمندان خود مشهور هستند، اما Tiqqun اکنون خود را قطع کرده است. منابعی را که می توانید پیدا کنید، در مورد چیزهایی که ندارید تحقیق کنید. راه‌های جدیدی برای تأمین مسکن خود بیابید، ساختمان‌های جدیدی بسازید تا آنچه را که لازم است ایجاد کنید. ایستگاه Tiqqun را اصلاح کنید، آن را بهبود بخشید، در این اودیسه به پیش بروید. در این بازی نقشه های ستاره ای کاملاً جدیدی برای کاوش وجود دارد. کاوشگرها را بفرستید تا چیزهای پنهان را آشکار کنند، کشتی های معدنی و باری را برای یافتن منابع بسازید، مأموریت اکتشافات علمی را برای کشف اسرار و تهدیدهایی که در آنجا در فضا خواهید یافت. با بازماندگان دیگر روبرو شوید و آنها را وارد بخش ماموریت خود کنید، هدف این است که فقط زنده بمانید.

<p>The post دانلود بازی IXION – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>