بازی GTA 6 (Grand Theft Auto 6) + تمام نسخه ها

دانلود بازی GTA 6 برای کامپیوتر

احتمالاً مورد انتظارترین بازی در سال های اخیر، دانلود بازی GTA 6 است که در حال حاضر، در حال توسعه است، با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از آخرین ورود به این سری می گذرد، جای تعجب ندارد.

سال‌ها است که صدای دانلود جی تی ای ۶ را شنیده‌ایم و این امیدها در اوایل سال جاری تأیید شد و راک استار سرانجام نشان داد که واقعاً بازی Grand Theft Auto 6 در حال توسعه است. با این حال، مدت کوتاهی پس از اعلام، Rockstar با نشت خبر بزرگی در رابطه با بازی  GTA 6 مواجه شد که شامل فیلم‌های توسعه قبل از آلفا، با نگاهی اجمالی به محل قرارگیری بازی بود.

توجه: بازی GTA 6 هنوز منتشر نشده است و این پست به حواشی و شایعات منتشر شده پرداخته است. به محض انتشار این بازی، لینک دانلود آن در انتهای این پست برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت.


با وجود حجم عظیمی از اطلاعات در مورد دانلود بازی GTA 6 که در خبرگذاری ها یافت می‌شود، باید دید چه زمانی این عنوان جذاب بصورت رسمی اعلام خواهد شد. هنوز کمی رمز و راز در اینجا وجود دارد، از جمله تاریخ انتشار احتمالی بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۴٫

در حالی که راک استار گیمز بالاخره اعلام کرد که روی بازی GTA 6 برای کامپیوتر کار می کند، اما در مورد زمان انتشار بازی چیزی نگفته است، چه رسد به اینکه تاریخ انتشار و دانلود بازی gta 6 را تایید کند. بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، کارکنان فعلی و سابق راک استار بر این باورند که GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده است که نشان می دهد در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

دانلود بازی GTA 6
دانلود بازی Gta 6 برای کامپیوتر

تاریخ انتشار بازی gta 6 کی خواهد بود؟

با پیش‌بینی تام هندرسون سال ۲۰۲۴ تقریباً تاریخ انتشار GTA 6 خواهد بود. افشاکننده برجسته، که عمدتاً به خاطر پیش‌نمایش‌های دقیق خود از Battlefield و Call of Duty شناخته می‌شود، ویدیویی را منتشر کرد و مجموعه‌ای از جزئیات ادعایی GTA 6 را به اشتراک گذاشت.

هندرسون بر اساس منابع خود پیش‌بینی می‌کند که GTA 6 بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد. پیش‌بینی هندرسون از آن زمان توسط خبرنگار بلومبرگ، جیسون شرایر، تأیید شد. گزارش او در اوایل سال جاری تأیید کرد که Rockstar تلاش کرده است فرهنگ محل کار خود را اصلاح کند و قبلاً در توییتر گفته بود که ادعاهای هندرسون با آنچه من شنیده ام” مطابقت دارد.”

کاراکترهای احتمالی gta 6

در مورد بازی Grand Theft Auto VI این بار Rockstar به هیچ وجه اطلاعیه ای منتشر نکرده، در عوض این اعلامیه را به عنوان بخشی از یک پست اجتماعی درج کرد و پیش بینی اینکه آیا به زودی تریلر وجود خواهد داشت یا خیر را دشوار می کند. شایان ذکر است که ما شاهد تصاویری از گیم پلی از یک لو رفتن اولیه ساخت در ماه سپتامبر بودیم، اگرچه این نشان دهنده محصول نهایی نیست.

Rockstar Games تأیید نکرده است که GTA 6 ما را به کجا خواهد برد، اما شایعات زیادی در اطراف وجود دارد که تنظیمات مختلفی را برای بازی پیشنهاد می کند. به نظر می رسد به احتمال زیاد GTA 6 در Vice City، نسخه خیالی Rockstar از میامی، یا حداقل یک نسخه خیالی از Miami تنظیم شود. موردی که بعد از دانلود بازی GTA V که در San Andreas بود، جالب توجه است.

نمای ساختمان های gta 6

گزارشگر بلومبرگ ادعا می‌کند که یک منبع نزدیک نشان می‌دهد که Vice City در GTA 6 ظاهر می‌شود، اگرچه برنامه‌های اولیه Rockstar ظاهرا بلندپروازانه‌تر بوده است. گزارش بلومبرگ ادعا می کند که در ابتدای توسعه، GTA 6 شامل مناطق بزرگی بود که از آمریکای شمالی و جنوبی الگوبرداری شده بودند.

با این حال، این محدوده ظاهرا برای تمرکز بر Vice City و منطقه اطراف آن کاهش یافته است، اگرچه “دنیای بازی همچنان بزرگ است و مکان های داخلی بیشتری نسبت به بازی های قبلی Grand Theft Auto دارد”. اما بر اساس این گزارش، نقشه ثابت نخواهد ماند. Rockstar قصد دارد پس از انتشار، GTA 6 را با شهرها و مکان های داخلی بیشتری به روز کند، با این به روز رسانی ها که قرار است به طور قابل توجهی بزرگتر از GTA 5 باشد.

ایده این است که به توسعه دهندگان فضای تنفس بیشتری برای ایجاد نقشه گسترده بازی و کاهش اضافه کاری استرس زا در طول توسعه داده شود. همچنین به این معنی است که پس از ورود بازی به قفسه ها، مناطق جدیدی برای کاوش خواهید داشت. طبق گفته بلومبرگ، راک استار قصد دارد ماموریت‌ها و شهرهای جدیدی را «به‌طور منظم» به بازی اضافه کند و به ما مناطق جدیدی را برای کاوش بدهد.

محیط احتمالی بازی gta 6

افشاگر تام هندرسون به طور مشابه ادعا کرده است که اگرچه Vice City در برخی ظرفیت ها به GTA 6 می آید، نقشه بازی به اندازه شایعات قبلی بزرگ نیست. علاوه بر این، هندرسون ادعا می کند که GTA 6 در دهه ۸۰ یا ۹۰ روایت نخواهد شد، بلکه در عوض دارای یک محیط مدرن خواهد بود.

ظاهراً این اجازه می دهد تا بازی پایه با GTA Online “تطبیق” پیدا کند، زیرا توسعه دهندگان خواهان آزادی هرچه بیشتر برای انتشار هرچه بیشتر DLC هستند. این افشاکننده ادعا می‌کند که GTA Online، همراه با انتشار GTA 6، دارای نقشه‌ای در حال تکامل است که می‌تواند هر بار که یک DLC جدید GTA 6 منتشر می‌شود، تغییر کند.

هندرسون این نقشه را با نقشه Fortnite مقایسه کرد و همچنین ادعا کرد که در انتشار GTA 6 شاهد اضافه شدن ویژگی هایی به نقشه «پیش‌فرض» GTA Online از جمله مناطق جدید و گسترش نقشه خواهیم بود.

پوستر غیر رسمی بازی gta 6

Rockstar Games هنوز داستان یا شخصیت‌های GTA 6 را تایید نکرده است، اما گزارش‌ها و شایعات ممکن است به آنچه می‌توانیم از داستان سرایی Grand Theft Auto 6 انتظار داشته باشیم اشاره کنند. طبق گزارش بلومبرگ، GTA 6 اولین قهرمان زن این سری را به نمایش می‌گذارد و حول یک جفت شخصیت به سبک دو نفره جنایتکار آمریکایی بانی و کلاید خواهد بود.

این توسط فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی قابل رویت است که دو قهرمان مختلف، هر دو مرد و زن را نشان می‌دهد. گزارش بلومبرگ به جزئیات تلاش های Rockstar برای تغییر فرهنگ محل کار خود می پردازد و اینکه چگونه توسعه دهنده “چهار سال گذشته را صرف بازنگری کلی فرهنگ خود کرده و برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و پیشرفته تر تلاش کرده است.”

به عنوان بخشی از تغییرات، “Grand Theft Auto VI یک قهرمان زن لاتین خواهد داشت – اولین زن قابل بازی در تاریخ مدرن Rockstar.” دومین شخصیت اصلی کیست و ماهیت رابطه آنها چگونه خواهد بود، مشخص نیست. این اولین باری نیست که گزارشی از یک شخصیت زن قابل بازی در GTA 6 می شنویم.

افشاگر برجسته تام هندرسون قبلاً گزارش داده بود که این بازی دارای “چند شخصیت قابل بازی” است. نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است.

یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود. در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم.

معرفی شخصیت های بازی gta 6

نام‌های در حال توسعه برای شخصیت‌ها Jason و Lucia هستند، و به نظر می‌رسد که سیستم تغییر شخصیت از GTA 5 تا حدودی در حال بازگشت است. یکی از کلیپ‌های فاش شده نشان می‌دهد که این زوج با هم از یک غذاخوری سرقت می‌کنند، در حالی که بازیکن کنترل یکی از شخصیت‌ها را در اختیار دارد و دیگری توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود.

در یک کلیپ دیگر، ما شاهد تعویض کاراکترها هستیم – اگرچه تقریباً آنی است، به جای تغییر آهسته چشم انداز همانطور که در GTA 5 دیده می شود.

پوستر احتمالی بازی gta 6

با توجه به اینکه Rockstar هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد گیم پلی منتشر نکرده است، در حال حاضر چیز کمی برای ارائه داریم. با توجه به فیلم‌های اولیه توسعه‌ای که امسال می‌گوییم، به نظر می‌رسد که Rockstar در حال آزمایش مکانیک‌های جدید برای GTA 6 است.

از تصاویری که به بیرون درز کرده است، همه چیز بسیار شبیه به GTA 5 است، اما با برخی جنبه های اضافی و به روز شده مانند توانایی رفتن مستعد. البته، همه اینها به وضوح توسعه اولیه بود، بنابراین نمی توان گفت که گیم پلی GTA 6 در نهایت چگونه خواهد بود.

نقشه بازی gta 6

Rockstar و ناشر Take Two در حال حاضر در حال پاکسازی اطلاعات لو رفته اخیر GTA 6 هستند، اما طرفداران تلاش می کنند تا از برخی از فیلم های لو رفته استفاده کنند تا دنیای باز بازی را با هم ترکیب کنند.

وبسایت تحلیل بازی Kotaku با استفاده از فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی، که ظاهراً مختصات درون بازی قابل مشاهده است، گزارش می‌دهد که طرفداران در انجمن‌های GTA با هم کار می‌کنند تا نقشه‌ای با مکان‌های جدید بسازند. برای جلوگیری از انتشار تصاویر و فیلم های واقعی، طرفداران از ابزارهایی مانند Google Earth و Microsoft Paint در پروژه استفاده می کنند.

تصویر حدسی از ارم بازی gta 6

بیانیه Rockstar ادامه می دهد: ما بسیار ناامید هستیم که جزئیات بازی بعدی خود را به این شکل با شما به اشتراک گذاشته ایم.” ما به زودی همه را دوباره به‌روزرسانی خواهیم کرد و البته، وقتی این بازی آماده شد، شما را به درستی با آن آشنا خواهیم کرد.

می‌خواهیم از همه برای حمایت مداومشان در این شرایط تشکر کنیم. در ۴۸ ساعتی که پس از اولین افشای GTA 6 گذشت، انجمن های GTA تلاش کرده اند تا تمام باقیمانده های اسکرین شات ها و ویدیوهای به دست آمده غیرقانونی را پاکسازی کنند تا از “محو شدن توسط Rockstar” جلوگیری کنند. از آن زمان، Rockstar و شرکت Take-Two در مورد این افشاگری صحبت کرده اند. استراوس زلنیک، مدیرعامل ناشر GTA، Take-Two Interactive، در یک تماس گفته است این نوع حوادث را واقعاً جدی می‌گیریم و گفت که این افشاگری “بسیار ناگوار” بود.


سوالات متداول:

آیا بازی GTA 6 نیاز به سیستم قوی دارد؟

با توجه به نسخه ۵ این بازی، قطعا ورژن جدید بازی GTA نیز نیاز به سیستم قوی برای اجرا و نمایش بازی دارد.

GTA 6 در کدام شهر قرار گرفته است؟

طبق پیش بینی هایی که سایت های مرجع داشتند، احتمالا بازی GTA 6 در شهر Vice City که شهری خیالی و برگرفته از میامی است پیاده سازی شده است.

<p>The post بازی GTA 6 (Grand Theft Auto 6) + تمام نسخه ها first appeared on دانلود فارسی.</p>