دانلود بازی War Mongrels v46558 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی War Mongrels

یک بازی هیجانی در سبک اکشن ، ماجرایی و دانلود بازی استراتژی می باشد که توسط کمپانی Destructive Creations, Surefire.Games, DMM Games – Asia در ماه اکتب ۲۰۲۱ برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. War Mongrels یک بازی تاکتیکی ایزومتریک در زمان واقعی است که در جبهه شرقی جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. گیم پلی پویا و تاکتیکی با عناصر مخفی کاری ، محکم در یک داستان تاریک و جذاببه شما ارائه می شود و شما می توانید به تنهایی یا به صورت آنلاین به بازی بپردازید. آیا از ترکیب خوبی از عناصر تاکتیکی ، ماجراجویی و مخفی کاری لذت می برید که همه آنها در یک داستان تاریک و جذاب جمع شده اند؟

پس دانلود بازی War Mongrels بهترین گزینه برای گیمر ها می باشد. در دانلود بازی War Mongrels کامپیوتر در هر ماموریت تاکتیک های مختلفی را امتحان کنید. حواس دشمنان را پرت کنید یا قسمتهایی از ساختمانهای تخریب شده را روی سر خود بیندازید. محیط تعاملی گزینه های تاکتیکی زیادی را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد. همیشه آماده باشید و از اسلحه خود در برابر دشمنان استفاده نمایید.

دانلود بازی War Mongrels

با یک دوست به نیروهای خود بپیوندید و در حین بازی تیم متقلبی خود را بسازید. هر شخصیت دارای شخصیت ، پیشینه و مهارت های خاص خود برای استفاده در طول سفر است. در دانلود بازی War Mongrels برای PC خشونت ، خون ، موضوعات تاریک را باید در طول بازی تجربه کرد ، زیرا این بازی واقعاً جنگ را به تصویر می کشد.



<p>The post دانلود بازی War Mongrels v46558 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>