دانلود بازی Assetto Corsa Competizione v1.9.1 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Assetto Corsa Competizione

جدیدترین بازی از سری Blancpain GT بشمار می آید . به لطف گرافیک فوق العاده شبیه سازی ، این بازی به شما امکان می دهد تا رقابت در برابر رانندگان حرفه ای ، تیم ها ، اتومبیل ها را در بالاترین سطح و در فضای واقعی قهرمانی GT3 تجربه کنید . مسابقات Sprint, Endurance و Spa 24 Hours با سطح باور نکردنی رئالیسم ، در حالت های تک و چند نفره در دسترس است . این بازی ویژگی های Blancpain GT Series 2018 Season را شامل خواهد شد و فصل ۲۰۱۹ را نیز در حود جای داده که در تابستان ۲۰۱۹ به عنوان یک به روز رسانی رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت . این بازی از تجربه طولانی مدت KUNOS Simulazioni متولد شده است و از Unreal Engine 4 به طور کامل استفاده می کند تا شرایط آب و هوایی و گرافیک فتوترالیستی ، مسابقه های شبانه ، انیمیشن های جذاب حرکت ، رسیدن به یک استاندارد جدید از نظر رانندگی و واقع گرایی و غوطه وری را به لطف مدل های تایر و آئرودینامیکی پیشرفته تر ارائه دهد .

Assetto Corsa Competizione طراحی شده است تا به طور ایمن عملکرد و تجربه رانندگی از خودروهای واقعی Blancpain GT را از طریق یک مدل ریاضی پیشرفته که به طور دقیق ترسیم تایرها ، تاثیر آیرودینامیکی ، پارامترهای موتور ، تعلیق و سیستم های الکترونیک که تعادل خودرو را تعیین می کنند و همچنین تأثیر آسیب مکانیکی بر رانندگی خودرو را به نمایش گذارد . موتور Unreal 4 تضمین رندر فتوترالیستی و نمایش دقیق سناریوها ، خودرو و شرایط آب و هوایی را تضمین می کند . با توجه به صدابرداری چند کاناله از صدای خودروهای واقعی GT ، این بازی حال و هوای محیط اطراف آکوستیک فریبنده و جذاب و اثرات محیطی واقعی را منتقل می کند . حتی جزئیات ثانویه نیز صادقانه کپی برداری می شود تا شما هیچان را در کابین راننده در یک مسابقه واقعی را احساس کنید . درب ها ، شیشه پاک کن شیشه جلو اتومبیل ، چراغ های جلو ، چراغ های مسابقه ای ، تجهیزات مسابقه ای و دستگاه های کنترل مانند ABS ، کنترل کشش ، سوپاپ موتور و نقشه برداری ECU همه تحت مدیریت راننده برای اطمینان از بهترین عملکرد و ارائه کنترل کامل بازیکن از ماشین طراحی شده است .

با تشکر از تکنولوژی Laserscan ، هر محیط رسمی با دقت بالا ترسیم می شود : تمام محدودیت ها و جزئیات کاملا مناسب همتایان واقعی خود هستند . یک سیستم رتبه بندی به خوبی ساختار یافته ، عملکرد فردی و رفتار رانندگی را ارزیابی خواهد کرد تا پاداش بیشتر در مسابقات آنلاین به راننده برتر اعطا شود . حالت های Career, Championship و Free Play تجربیات مختلفی را برای شما رقم خواهند زد و این امکان را می دهند تا به نقاط ضعف خود پی برده و تلاش خود را بکار گیرید تا آنها را از بین برده و مهارت های خود را در زمینه های مختلف ارتقا دهید . بازی Assetto Corsa Competizione یکی از بازی های سبک شبیه ساز و ورزشی است که توسط کمپانی Kunos Simulazioni طراحی و ساخته شده است.

<p>The post دانلود بازی Assetto Corsa Competizione v1.9.1 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>