دانلود نرم افزار The KMPlayer v2023.2.29.22 – v4.2.2.76 پخش فایلهای ویدئویی

دانلود برنامه KMPlayer

را می توان به عنوان اصلی ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری معرفی کرد. برنامه KMPlayer از فرمت های فایل های صوتی و تصویری VCD , DVD , AVI , MKV , Ogg Theora , OGM , 3GP , MPEG-1/2/4 , WMV پشتیبانی می کند.

استفاده از پوسته و تم های رنگی در نرم افزار به کاربر این دسترسی را می دهد تا بتوانند محیط نرم افزار به صورت دلخواه به نمایش بگذارند . تنظیمات مربوط به نمایش در هر مرحله به صورت پیشرفته برای کاربر در نظر گرفته شده است.

این نرم افزار کاربردی قابلیت فراخوانی موزیک به صورت آلبومی را دارا می باشد و می توان از نرم افزار جهت تنظیمات فایل های تصویری در محیط استفاده کرد و با توجه به سایز صفحه نمایش ، قابل تطبیق می باشد. سرعت پخش قابل تنظیم می باشد و می توان سرعت پخش را کند و یا به آن سرعت دهید.

نرم افزار کا ام پلیر یا دانلود برنامه KM Player از پخش فیلم های سه بعدی به صورت کامل پشتیبانی می کند . در صفحه اصلی نمایش ، معرفی اخبارهای روز دنیا به همراه لینک به صفحه اصلی هر خبر در نرم افزار قرار دارد.

نرم افزار KMPlayer بیش از ۲۰ زبان دنیا را پشتیبانی می کند. نرم افزار ارائه شده مناسب برای سیستم عامل ویندوز می باشد .

<p>The post دانلود نرم افزار The KMPlayer v2023.2.29.22 – v4.2.2.76 پخش فایلهای ویدئویی first appeared on دانلود فارسی.</p>