دانلود بازی DarKnot – Early Access برای کامپیوتر

DarKnot در این بازی اکشن و ماجرایی می‌توانید خیابان‌های یک شهر مه آلود را کاوش کنید و هیولاهای درون آن را نابود کنید. مخالفان موذی، نبردهای پویا و پازل های چالش برانگیز در انتظار شما هستند! سرنوشت شما در دستان شماست، نحوه برخورد با آن چالش ها به شما بستگی دارد…

به تجربه سوم شخص، غیرخطی بازی ترسناک روانشناختی توسط تیم DarKnot، یک استودیوی بازی مستقل جدید، با تمرکز بر جزئیات و غوطه وری بالا خوش آمدید.

دنیای DarKnot تاریک و وحشتناک است. شما رها شده اید، تنها مانده اید و باید در این هزارتوی بی پایان با مرگ روبرو شوید. خودتان را به چالش بکشید، اما سعی کنید در این فرآیند تسلیم جنون نشوید!

بازی DarKnotشما را وارد یک هزارتو می کند که از خیابان های یک شهر بزرگ ساخته شده است. آنها در ابتدا به طرز فریبنده ای آرام به نظر می رسند، اما حقیقت بسیار تاریک تر از آن است، آنها در مدت زمان کوتاهی خطرناک و کشنده خواهند شد. شما نه از این دنیا به یاد دارید و نه حتی از خودتان. شما کجا هستید؟ شما کی هستید؟ آیا بخشی از DarKnot خواهید شد، در مقابل آن مقاومت خواهید کرد یا راه خود را پیدا خواهید کرد؟ برای نجات خود و نجات هم تیمی هایتان تا کجا پیش خواهید رفت؟

دنیای وسیع DarKnot را تا حد دلخواه خود کاوش کنید و بقای واقعی را تجربه کنید. نحوه برخورد با حریفان انتخاب شماست، استراتژی های خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. شما می توانید در بازی دیگری به DarKnot برگردید و سرنوشت شما هر بار متفاوت خواهد بود.

به عنوان یک جنگجو، اگر دوست دارید یک مبارزه را انتخاب کنید. اسلحه جمع کنید و برای از بین بردن دشمنان خود حرکت کنید. به عنوان یک کاوشگر، اشیاء پنهان را جستجو کنید، از دعوا اجتناب کنید، و مکان های تاریک و تاریخ DarKnot را با دقت بررسی کنید. به‌عنوان یک بازمانده، منابع را جمع‌آوری کنید، آیتم‌های مختبسازید و مبارزات خود را عاقلانه انتخاب کنید. سلاح ها و مواد منفجره ساخته شده به غلبه بر دشمنان کمک می کنند، اما هزینه بر هستند. یا به عنوان یک فراری، ترسیده و پارانوئید، از هیولاها دوری کنید و مسیرهای خود را بپوشانید. استفاده از کارت های تاروت به شما کمک می کند که مورد توجه قرار نگیرید، اما به قیمت سلامتی و سلامت عقل شما تمام می شود.

<p>The post دانلود بازی DarKnot – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>