دانلود بازی DO NOT OPEN – GoldBerg برای کامپیوتر

DO NOT OPEN یک تجربه وحشتناک اتاق فرار اول شخص است که بر اساس تصادفی بودن ترکیب پازل ها و مکانیک های کلاسیک بقا-ترسناک است که قابلیت پخش مجدد برای کشف داستان را افزایش می دهد: هر بازی شامل اتاق ها و تغییرات پازل متفاوت است.

مایک گورنگ در خانه خود به دام افتاده است، در آنجا چه خبر است؟ زن و دخترش کجا هستند؟ مایک به عنوان یک دانشمند نمی تواند توضیحی برای آنچه اتفاق می افتد ارائه دهد، اما غریزه او به او می گوید که در خطر شدیدی قرار دارد و چیزی شیطانی در تاریکی کمین کرده است.

بازی DO NOT OPEN یک بازی کلاسیک چالش برانگیز بقا و ترسناک با گیم پلی مبتنی بر مکانیک اتاق فرار است. هر بار که بازیکن از دری از تالار عمارت ویکتوریایی Judith’s Manor عبور می کند، وارد لایه متفاوتی از هر منطقه می شود و پازل ها و معماهای آن به طور تصادفی تغییر می کنند به طوری که هر بازی از ابتدا تا انتها متفاوت است.

برای کشف رمز و راز وحشتناک مانور، بازیکن در هر بازی بریده‌های روزنامه، صفحات خاطرات یا موارد دیگر را پیدا می‌کند و داستان را به خودی خود تبدیل به یک پازل می‌کند. اما او باید قبل از تمام شدن زمان این کار را انجام دهد، وگرنه بهتر است از تهدید وحشتناکی که او را تهدید می کند پنهان شود. آیا برای چالش DO NOT OPEN آماده هستید؟

<p>The post دانلود بازی DO NOT OPEN – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>