دانلود بازی Hogwarts Legacy Deluxe Edition – EMPRESS برای کامپیوتر

دانلود بازی Hogwarts Legacy

یک بازی ویدئویی اکشن نقش آفرینی در آینده است که در اواخر دهه ۱۸۰۰ در Wizarding World توسط Avalanche در حال ساخت است و توسط برادران وارنر Interactive Entertainment تحت عنوان Portkey Games منتشر شده است. این بازی در سال ۲۰۲۳ برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن ۴ ، پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X / S منتشر شده است.

دانلود بازی Hogwarts Legacy کامپیوتری در اواخر دهه ۱۸۰۰ و به دنبال دانشجویی در هاگوارتز تنظیم می شود. به بازیکن اجازه داده می شود خانه هاگوارتز خود را انتخاب کند و در کلاسهای دانشکده جادوگری هاگوارتز و جادوگری شرکت کند و دنیای باز متشکل از مکانهایی از جمله جنگل ممنوع و دهکده ها گاسمید را کشف کند. در بازی ، شخصیت بازیکن یاد خواهد گرفت که طلسم های جادویی مختلفی را تولید کند ، معجونهایی را دم بکند ، جانوران جادویی را رام کند و بر توانایی های جنگی دیگر تسلط یابد.

دانلود بازی Hogwarts Legacy

یک سیستم اخلاقی نیز در بازی نقش خواهد داشت. ما همیشه از خود می پرسیم که چگونه می توانیم از کتابخانه غنی از شخصیت ها ، موجودات و مضامین استفاده کنیم و تصور کنید که چگونه این جزئیات بیش از یک قرن قبل از ورود هری پاتر بر مدرسه تأثیر می گذارد. ” رئیس مدرسه چه کسی بود؟ دانش آموزان با چه چالش هایی روبرو شدند؟ چه چیزی قبل از تام ریدل ، قبل از نیوت اسکامندر ، بر جامعه آنها تأثیر گذاشته بود؟ دوست دارم بگویم آنچه ما به هواداران می دهیم چیزی آشنا است به شکلی که آنها هرگز ندیده اند. دانلود بازی Hogwarts Legacy برای PC را از دست ندهید.

بازی Hogwarts Legacy منتشر شد!

یکی از بزرگترین بازیهای سال است به تأخیر افتاده است. امروز ، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که Hogwarts Legacy – یک دانلود بازی اکشن و جهانی با نقش آفرینی در جهان هری پاتر سال آینده به جای سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. سازنده گفت: “ما به بازی زمان لازم را می دهیم.” در یک توییت تاریخ مشخصی برای انتشار اعلام نشده است. اما دانلود بازی Hogwarts Legacy به تازگی برای کاربران مقدور شده است.

این بازی اولین بار سال گذشته در جریان یک رویداد پلی استیشن ۵ فاش شد و این بازی در دهه ۱۸۰۰ ، درست قبل از اتفاقات فیلم ها و رمان ها رخ می دهد. هنگامی که بازی Hogwarts Legacy منتشر شود ، طیف وسیعی از سیستم عامل ها در دسترس قرار گرفته است. که شامل PC ، PS5 ، PS4 ، Xbox One و Xbox Series X می شود.

نسخه کرک شده EMPRESS منتشر شده است و در سایت قرار گرفت !



<p>The post دانلود بازی Hogwarts Legacy Deluxe Edition – EMPRESS برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>