دانلود بازی Coffee Shop Tycoon – GoldBerg برای کامپیوتر

Coffee Shop Tycoon در این بازی شبیه سازی و استراتژی کافی شاپ خود را مدیریت و تمام جزئیات آن را کنترل کنید تا آن را به محبوب ترین کافی شاپ در شهر تبدیل کنید! کارکنان خود را استخدام کرده و آموزش دهید، اقتصاد و بازاریابی خود را مدیریت کنید و رقابت خود را به انتها برسانید تا به انحصار قانونی نهایی قهوه در کافی شاپ Tycoon تبدیل شوید.

Coffee Shop Tycoon یک بازی مدیریتی است که در آن شما کنترل کافی شاپ خود را به دست می گیرید. آیا به محبوب ترین کافی شاپ شهر تبدیل خواهید شد؟ زندگی روزمره یک کافه تریا یک گردباد است و شما باید دائماً انتخاب کنید. هر تصمیمی مشتریان بیشتری به ارمغان می آورد و یا باعث از دست دادن پول شما می شود! از استخدام بهترین کارکنانی که می‌توانید از عهده آن برآیید و مدیریت آن‌ها، تا طراحی سبک مکانتان، برنامه‌ریزی کمپین‌های بازاریابی، ایجاد تعادل در دفتر کل و تصمیم‌گیری در مورد نحوه مقابله با رقابتتان و البته انتخاب و برشته کردن دانه‌های خود برای تولید بهترین قهوه.

اولین چیزی که صبح می خواهید چیست؟ بله، یک قهوه خوب و داغ – و همینطور مشتریان شما! در پایان روز، محصول قلب و هسته است. چقدر قهوه شما در یک کافه تریا مفید است. باعث شوید مشتریانتان شما را دوست داشته باشند یا واقعاً از شما متنفر باشند. حبوبات خود را بگیرید، آنها را با عشق آسیاب کنید و با اشتیاق دم کنید و امیدواریم که با مهارت های باریستایی خود قلب کسی را لمس کنید.

یک ایده قهوه دیوانه کننده دارید؟ هیجانی شوید، گزینه های شما بی پایان هستند! شکر بیشتر؟ البته. خامه فرم گرفته — چرا که نه؟ بیکن—باشه رفیق، زیاد غافلگیر نشو، نوشیدنی های فصلی خود را بساز و برای مغازه خود شهرت بساز.

آن را به مبدا ببرید و محصول خود را از منبع آن کنترل کنید، از بیش از ۱۰۰۰ دانه قهوه سبز منحصر به فرد انتخاب کنید تا طعم منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. ترکیب خود را بسازید، آن را بسته بندی کنید و یک کیسه خارق العاده طراحی نمایید تا دانه های معجزه آسای خود را به نمایش بگذارید. بر اساس انواع واقعی قهوه از سرتاسر جهان، که هر کدام دارای طعم‌های واقعی و واکنش‌های متفاوتی به فرآیند برشته کردن هستند، بنابراین می‌توانید طعم خود را تا آخرین جزئیات سفارشی کنید.

صرف نظر از اینکه قهوه شما چقدر خوب است، یک فنجان قهوه نمی تواند تنها سنگ بنای یک امپراتوری تجاری واقعی باشد. مهارت های مدیریتی خود را تقویت کنید، زیرا برای رسیدن به اوج، تمام هوش و ذکاوت کسب و کار شما را می طلبد! بهترین باریستاها را استخدام کرده و آموزش دهید، اما درآمد و هزینه های خود را متعادل نگه دارید وگرنه دچار مشکل خواهید شد. آیا نیاز به سرمایه گذاری نقدی اضافی برای رشد دارید؟ وام بگیر! به مشتریان بیشتری نیاز دارید! از طریق کمپین های بازاریابی هوشمندانه این خبر را پخش کنید! تبدیل به سرمایه دار نهایی شوید و جهان را از دفتر مرکزی شرکت خود تسخیر کنید.

در بازی Coffee Shop Tycoon شما در دنیا تنها نیستید. کافی‌شاپ‌های دیگری مانند کافی‌شاپ شما وجود دارند که برای مشتریان مشابهی رقابت می‌کنند و آن‌ها هم می‌دانند که چگونه قهوه خوب درست کنند، البته می‌توانید از آنها پیشی بگیرید – اما اگر به اندازه کافی قدرتمند شوید همچنین می تواند مانند یک کوسه واقعی عمل کند و آنها را بخرد تا به انحصار قانونی نهایی قهوه در جهان تبدیل شود و امتیازات و لوگوهای منحصر به فرد را باز کند.

همه چیز در مورد جذاب کردن مشتریان شما مهم است و ظاهر فروشگاه شما می تواند بخشی از تجربه باشد. مشتریان خود را با سبک منحصر به فرد خود خوشحال کنید، مبلمان و دکوراسیون جدید بخرید تا فضایی پر جنب و جوش ایجاد کنید. صنعتی، مدرن، شاید کلاسیک؟ این به شما بستگی دارد! دیوارها را رنگ کنید و کف را تغییر دهید. خود را در فروشگاه خود غرق کنید. مکان های جدید را کاوش کنید و چالش های جدید پیدا کنید. به بهترین کافی شاپ دنیا تبدیل شوید!

<p>The post دانلود بازی Coffee Shop Tycoon – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>