دانلود بازی The House of Da Vinci 3 – GoldBerg برای کامپیوتر

The House of Da Vinci 3 پایان بزرگ سه گانه خانه داوینچی اینجاست! تعداد زیادی پازل جدید و مشکلات ذهنی را حل کنید و مکان‌های اسرارآمیز جدیدی را با زیبایی خیره کننده کشف نمایید. از هوش و مهارت های مشاهده ای خود برای فرار از اتاق ها و حل داستان مرموز پشت یکی از پرکارترین مخترعان جهان در تاریخ استفاده کنید.

در بازی The House of Da Vinci 3 با عقل تیزبین و ذهن باز، پیروز خواهید شد. بالاخره زمان فرا رسیده است: برای آخرین بار جاکومو شوید و به لئوناردو داوینچی، استاد هنر و علم، به عنوان دوست و شاگرد او بپیوندید. دنیای رنسانس پر از پازل را بیشتر کاوش کنید، پیام‌های مخفی را کشف نمایید و شگفتی‌های مکانیکی را آشکار کنید. توطئه هایی را که شامل قدرتمندترین افراد ایتالیا می شود، باز کنید و نه تنها در فضا بلکه در زمان نیز سفر کنید. با دوستان و رقبای قدیمی و جدید ملاقات کنید. به کانون طرحی تبدیل شوید که ممکن است تاریخ را برای همیشه تغییر دهد.

از پازل‌های جدید اصلی لذت ببرید و اشیاء و مکانیسم‌های پنهان را بررسی کنید تا بفهمید چه چیزی باعث می‌شود آن‌ها علامت بزنند. از Oculus Perpetua اسرارآمیز برای تغییر گذشته استفاده کنید و بر محیط اطراف خود در زمان حال تأثیر بگذارید و به شما این امکان را می دهد که موارد غیر قابل حل را حل کنید.

در بازی The House of Da Vinci 3 راه های جدیدی برای تعامل با دنیای زیبا و دست ساز اطراف خود بیابید. اقدامات جاکومو را حتی شهودی تر از همیشه کنترل کنید. مکان های نفس گیر جدید در ایتالیا و فراتر از آن را کاوش کنید. آنها را برای سرنخ جستجو کنید و هم در زمان و هم در مکان سفر نمایید. به شخصیت‌های تاریخی کاملاً صدادار گوش دهید، صحنه‌های حماسی را تماشا کنید و کشف کنید که داستان جاکومو چگونه مرحله نهایی خود را به پایان می‌رساند.

<p>The post دانلود بازی The House of Da Vinci 3 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>