دانلود بازی Who Knocks – TENOKE برای کامپیوتر

Who Knocks یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص است که کابوس های شما را به واقعیت تبدیل می کند. شما به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده اید. از حضورهایی که در خانه شما را می کوبند استقبال کنید. پازل ها را حل کنید، محیط را کشف کنید و با کابوس های خود مبارزه نمایید. بازی Who Knocks برای ایجاد اضطراب و احساسات ناراحت کننده ساخته شده است.

نوام الفر به تازگی به خانه جدید خود در کشوری نقل مکان کرده و قرار است طولانی ترین شب زندگی خود را تجربه کند. از اشخاصی که در طول شب در ورودی خانه را می کوبند، استقبال کنید. از گذشته آنها و نحوه مردن آنها در خانه مطلع شوید. برای تجربه کابوس های نوام آماده شوید و به او کمک کنید تا با واقعیت ارتباط برقرار کند.

هر شخصیت در Who Knocks داستانی دراماتیک دارد که مستقیماً با زندگی نوام در هم می آمیزد. دریابید که هر پیوند چگونه روی کابوس نوام تأثیر می گذارد. اقلام و سرنخ هایی را جمع آوری کنید که به شما در انجام درخواست های موجودیت ها کمک می کند. خانه را با چراغ قوه کلاستروفوبیک کاوش کنید. به درخواست های مهمانان تاریک پاسخ دهید.

خود را با تبر و تپانچه مسلح کنید و با پیش بینی های کابوس وار مبارزه کنید. پازل ها را حل کنید و یکی از باورنکردنی ترین پیچش های داستانی را کشف نمایید. صدای غوطه ور و تکان دهنده اقامت شما در خانه را همراهی می کند. شما هرگز لحظاتی را نخواهید داشت که در آن احساس راحتی کنید.

<p>The post دانلود بازی Who Knocks – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>