دانلود بازی A Lonely Cabin Trip – TENOKE برای کامپیوتر

A Lonely Cabin Trip شما قرار بود به تنهایی یک سفر با کابین آرامش‌بخش در یک جزیره داشته باشید، اما پس از چندین برخورد عجیب و غریب باید معمایی را حل کنید. آیا می‌توانید از یک بازی ترسناک روان‌شناختی اول شخص جان سالم به در ببرید یا فرار خواهید کرد؟

شما به عنوان یک فرد سختکوش بازی می کنید که بالاخره مجبور است مدتی از کار و رسانه های اجتماعی صرف کند تا به تنهایی به یک سفر کابین به یک جزیره برود. چیزی در مورد این جزیره به نظر آشنا می رسد، اما این منطقی نیست زیرا مطمئن هستید که قبلاً هرگز اینجا نبوده اید. چندین برخورد عجیب شروع شد و شما معمایی برای حل آن داشتید، آیا آن را حل می کنید یا فرار می کنید؟

گرافیک با کیفیت بالا که بازی را ترسناک تر و جوی تر برای کاوش می کند را تجربه نمایید. در بازی A Lonely Cabin Trip وقایع روانی را می توان اجتناب کرد و برخی را نمی توان، اما آیا می توانید بفهمید که چرا همه اینها برای شما اتفاق می افتد؟ با کمک جمع آوری آیتم ها، بازی را پیش ببرید و به طور بالقوه پایان متفاوتی را باز کنید. انتخاب های شما مهم است، بسته به اینکه چگونه بازی را انجام می دهید، یکی از ۳ پایان ممکن را دریافت خواهید کرد.

<p>The post دانلود بازی A Lonely Cabin Trip – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>