دانلود بازی Barista Simulator Build 10601468 – Early Access برای کامپیوتر

دانلود بازی Barista Simulator

این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا ساخت انواع مختلفی از قهوه‌ها را مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو یا حتی ترکیب قهوه‌های خاص خود تجربه کنید. در حالی که کافی شاپ خود را مدیریت می کنید، به عنوان یک باریستا بازی می کنید و قهوه های مورد نظر مشتریانتان را درست می کنید. این شما هستید که انتخاب کنید چگونه با خریداران خود رفتار کنید.

Barista Simulator یک بازی شبیه سازی قهوه باریستا تک نفره بسیار واقعی است. این بازی به شما اجازه می دهد تا آنچه را که Barista می سازد تجربه کنید. برای کار با دستگاه های قهوه ساز آماده شوید. شما می توانید طیف گسترده ای از قهوه ها را درست کنید و باید بتوانید دستگاه های خود را ارتقا دهید تا دستور العمل های جدید قهوه را باز کنید. فقط برخی از قهوه هایی که می توانید درست کنید عبارتند از قهوه، لاته، کاپوچینو، اسپرسو، موکا، آمریکانو و قهوه های آیس.

در بازی Barista Simulator مشتریانی که به مغازه شما می‌آیند قهوه‌های مختلفی می‌خواهند و شما باید دستگاه‌های خود را بهبود ببخشید تا قهوه‌هایی را که می‌خواهند درست کنید. این انتخاب شماست که ترکیب قهوه مخصوص خودتان را درست کنید، اما ابتدا مطمئن شوید که مشتریانتان از آن راضی هستند.

کار با دستگاه های اسپرسو، آسیاب، کف کن شیر، یخ ساز، شیکر، میکسر و همه دستگاه های واقعی را تجربه نمایید. کافی شاپ خود را با تمام جزئیات مدیریت کنید. اقلام فروشگاه و سیستم مدیریت فروشگاه که می تواند در بازی ارتقا یابد و همچنین مهارت های شخصیت قابل ارتقا است.

<p>The post دانلود بازی Barista Simulator Build 10601468 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>