دانلود بازی Bus Simulator 21 Extended Edition – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Bus Simulator 21

در این بازی شبیه سازی زندگی روزمره یک راننده اتوبوس را در دو شهر جهان باز در ایالات متحده آمریکا یا اروپا تجربه کنید و با حداکثر ۳۰ اتوبوس که دارای مجوز توسط سازندگان بین المللی هستند، رانندگی کنید. اتوبوس های دو طبقه و الکترونیکی در این بازی وجود دارد. مسافران خود را با خیال راحت و به موقع، در حالت تک نفره یا چند نفره به مقصد ببرید.Bus Simulator 21 جامع ترین و پیشرفته ترین ناوگان در تاریخ این سری باشید. برای نقشه کاملاً جدید و چشمگیر ایالات متحده Angel Shores و نسخه اصلاح شده نقشه دره ساحلی اروپا آماده شوید. رویکرد دنیای باز Bus Simulator 21 به این معنی است که شما می توانید زندگی روزمره هیجان انگیز یک راننده اتوبوس را در دو شهر عظیم تجربه کنید، مناطق صنعتی و دورافتاده از این دسته میباشند.

در بازی Bus Simulator 21 نه تنها با مایل های بیشماری در جاده، به یک راننده توانا تبدیل خواهید شد، بلکه می توانید از عناصر مدیریتی توسعه یافته نیز استفاده کنید. ایجاد جدول زمانی دقیق، خرید و فروش اتوبوس و برنامه‌ریزی مسیرهای کارآمد که تعداد مسافران روزانه در ساعات اوج مصرف را در نظر می‌گیرد، این وظایف و کارهای متنوع‌تر برای لذت بردن در دسترس شما هستند. آیا ترجیح می دهید از پشت میز بلند شوید و مدیریت اتوبوس های خود را در دست بگیرید؟

ویژگی‌های خودکار Bus Simulator 21 می‌تواند وظایف مدیریتی شما را برعهده بگیرد و به رانندگان اتوبوس اجازه دهد به سادگی از وقت خود در جاده لذت ببرند. به‌علاوه اینها، ترافیک اصلاح‌شده و هوش مصنوعی عابر پیاده، گرافیک بهبودیافته و یک چرخه پویا در روز و شب که به شدت به سیستم ساعات اوج مصرف مرتبط است و همچنین شرایط آب‌وهوایی متفاوت، تجربه رانندگی با اتوبوس را حتی فراگیرتر تضمین می‌کند. در حالت تک‌نفره یا چندنفره به بازی بپردازید، مسافران خود را با خیال راحت و بی‌درنگ به مقصد منتقل کنید و برای رانندگی به موقع و ایمن در پایان روز پاداش دریافت کنید. دو محیط بزرگ و پر جنب و جوش در ایالات متحده و اروپا با رویکرد دنیای باز حتی بیشتر شما را برای کاوش در محیط اطرافتان وادار می کند.

به تنهایی یا با دوستان در حالت چند نفره تعاونی رانندگی کنید. ویژگی‌های مدیریتی اختیاری و اصلاح‌شده مانند تنظیم جدول‌های زمانی دقیق، بازدید از فروشندگان اتوبوس روی نقشه یا برنامه‌ریزی مسیرهای کارآمد که تعداد مسافران را در زمان‌های خاص در نظر می‌گیرد، تجربه بازی حتی عمیق‌تری را ایجاد می‌کند. در بازی Bus Simulator 21 سطوح دشواری مختلف و حالت‌های بازی برای طیف گسترده‌ای از انواع بازیکنان موجود است و در آخر اینکه صداهای اتوبوس و یک آموزش جامع و صوتی و دیالوگ های مسافران به زبان انگلیسی و آلمانی برای فضای بهتر و سرگرمی بیشتر بازآفرینی شده است.

<p>The post دانلود بازی Bus Simulator 21 Extended Edition – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>