دانلود بازی Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific Gold Edition برای کامپیوتر

Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific Gold Edition در این بازی شبیه سازی هنگامی که فرماندهی زیردریایی‌ها و خدمه‌های آمریکایی را بر عهده می‌گیرید و در طول جنگ جهانی دوم در آب‌های خائنانه اقیانوس آرام حرکت می‌کنید، شکار کنید، پنهان شوید و بکشید. Silent Hunter مجموعه پیشرو در صنعت شبیه‌سازی جنگ دریایی برای بیش از یک دهه، با رئالیسم گرافیکی بالا، گیم‌پلی فراگیر، تکامل خلاقانه خدمه و موارد دیگر به ریشه‌های خود بازگشته است.

بازی Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific گرافیک واقعی و جلوه‌های صوتی/بصری فوق‌العاده یک تجربه بازی فوق‌العاده همهجانبه را ارائه می‌دهد. شاهد دقت تاریخی و توجه شگفت انگیز به جزئیات از تنظیمات نفس گیر اقیانوس آرام تا بیش از ۷۵ ماشین جنگی با ظاهری معتبر مانند زیردریایی کلاس گاتو ایالات متحده، جنگنده ژاپنی یاماتو و قایق پرنده H6K باشید.

در این بازی درگیری های دریایی حماسی را می توان توسط بازیکنان به صورت دست اول یا از طریق پیام های رادیویی و دستورات فرماندهی بالا مشاهده کرد. تجربه کسب کنید تا مسیر تکامل اعضای خدمه را هدایت کنید و مردان خود را به موثرترین نیروی دریایی در تئاتر اقیانوس آرام تبدیل کنید.

اهداف و رویدادهای مختلف ماموریت همراه با جوایز منحصر به فرد، هر کمپین را به یک تجربه جدید تبدیل می کند. فرماندهی زیردریایی های مختلف ایالات متحده را برعهده بگیرید و شغل خود را به عنوان افسر نیروی دریایی از طریق کمپین های پویا بهبودیافته در حالت شغلی پیشرفت دهید، یا برای یک مبارزه سریع وارد «اقدامات فوری» و گشت های تکی شوید.

<p>The post دانلود بازی Silent Hunter 4 Wolves of the Pacific Gold Edition برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>