دانلود بازی INHUMAN – DARKSiDERS برای کامپیوتر

دانلود بازی INHUMAN

یک بازی ترسناک، اکشن و ماجرایی است. داستان این بازی در توطئه یک قبیله باستانی می گذرد و قهرمان داستان در حالت روانی است و حتی نمی تواند خودش را تشخیص دهد. با کاوش بیشتر و رویارویی با انواع ارواح، پازل ها مرحله به مرحله حل خواهد شد. این بازی عمدتاً بر روی روایت داستان و تجربه وحشت روانی تمرکز دارد و سعی در ایجاد ترس و شوک در روح دارد.

بازی INHUMAN گیم پلی بازی های کلاسیک ترسناک را با هم ادغام می کند و عناصر خلاقانه منحصر به فردی را ارائه می دهد. در راه رمزگشایی مبتکرانه است. همراه با ظلم شدید نبرد تعقیب، روح شما به اوج می رسد. قهرمان این بازی به طور تصادفی ربوده شد، اما وقتی از خواب بیدار شد، متوجه شد که در واقع در خانه باستانی خانواده است. ترسناک تر این است که خانه باستانی ۲۰ سال پیش توسط آتش سوخته شد. بنابراین قهرمان شروع به کشف اسرار مدفون در این خانه باستانی کرد و اینکه چگونه خانواده اش در نبرد برای قدرت در آن سال جان باختند. با این حال، همانطور که قهرمان داستان عمیق تر و عمیق تر می شد، متوجه شد که اصلاً اینطور نیست، به قدم زدن در اتاق ادامه داد و سعی کرد خاطره گذشته را به یاد آورد.

در بازی INHUMAN انواع مختلفی از اشیاء پازل وجود دارد. پازل ها بر اساس یادداشت ها، حتی برخی شمع ها و غیره هستند. بسیاری از موسیقی های محیطی پس زمینه و همچنین آهنگ های ظریف، محیط را تکمیل می کنند و حس جایگزینی را افزایش می دهند. محیط بازی را با دقت بررسی کنید و به تمام جزئیات توجه کنید تا بتوانید گذشته تاریک و غم انگیز و همچنین فعالیت های روانی هر شخصیت را به وضوح ببینید. منتظر چی هستی بیا و تجربه کن!

<p>The post دانلود بازی INHUMAN – DARKSiDERS برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>