دانلود بازی Road 96 Build 10862367 برای کامپیوتر

دانلود بازی Road 96

یک بازی بسیار هیجانی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Digixart ساخته شده و به وسیله همین کمپانی در ماه آگوست ۲۰۲۱ برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. در بازی Road 96  سفر جاده ای دیوانه واری را تجربه خواهید کرد که شما باید راهی برای آزادی خود پیدا کنید. بازی Road 96 در تابستان ۱۹۹۶ روایت می شود و در این سفر جاده ای پرخطر به مرز ، با شخصیت های باورنکردنی ملاقات خواهید کرد و داستانها و اسرار در هم تنیده آنها را در یک ماجراجویی رو به رشد کشف خواهید کرد. اما هر مایل انتخابی را برای شما باز می کند.

تصمیمات شما ماجراجویی شما را تغییر می دهد ، افرادی را که ملاقات می کنید تغییر می دهد و شاید حتی جهان را تغییر دهد. در بازی Road 96 هزاران راه در سراسر کشور مستبد پتریا وجود دارد. کدوم را می توانید ببرید ؟ جاده ۹۶ یک سفر جاده ای دیوانه وار زیبا است. کشف مکانهای هیجان انگیز و افراد غیر معمول در سفر شخصی شما وظیفه اصلی شما میباشد. لحظات هیجان انگیز ، اکتشاف ، مالیخولیای متفکرانه ، برخوردهای انسانی و موقعیت های عجیب و غریب را در این بازی کشف کنید ، درحالی که شرایط حاکمیت استبدادی و سرکوب وجود دارد.

بازی Road 96 یک سبک بصری خیره کننده ، موسیقی متن هیجانی و هزار مسیر در بازی با هم ترکیب می شوند تا هر بازیکن بتواند داستانهای منحصر به فرد خود را در جاده ۹۶ ایجاد کند. موسیقی متن بازی Road 96 توسط ۸ هنرمند از کشورهای مختلف ساخته شده است که از طعم و تنوع دهه ۹۰ میلادی تغذیه شده است.

<p>The post دانلود بازی Road 96 Build 10862367 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>