دانلود بازی Ringborn – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Ringborn

عنوان یک بازی جدید می باشد که میتواند تجربه ی جذابی برای کاربران ماجراجو باشد. بازی Ringborn توسط استودیو Parramatta Games Studios طراحی و توسعه داده شده است و توسط شرکت سازنده برای پلتفرم PC در دسترس گیمر ها قرار گرفته است. با دانلود فارسی همراه باشید

شما در بازی شخصیت جوانی با نام Idas هستید. پسری هیزم شکن که در دنیایی پر از فساد، هرج و مرج و … قرار گرفته اید. اتفاقات بازی مربوط به زمان قرون وسطایی می باشد. وظیفه شما نجات دادن پدرتان می باشد.در مناطق برفی، صحرایی، کوه ها، جنگل ها و دشت ها سفر کنید و منابع مختلفی را که شما را در هدفتان یاری میکند، جمع آوری کنید. در گیم قادر خواهید بود که در میان انبوهی از سلاح ها و ابزار های جنگی، هر یک را به سلیقه خود انتخاب کنید. برای یادگیری مهارت های رزمی تمرین نمایید و دشمنان خود را به وسیله سلاح ، ضربه با پا و … از پا در بیاورید و پیروز میدان شوید. شما میتوانید با استفاده از منابعی که جمع آوری کرده اید، اعم از چوب ، سنگ ، فلز و … سلاح ها و ابزار های متنوعی را در کارگاه خود بسازید و یا آنها را تقویت کنید. در نبرد های خود نقاط ضعف دشمن را شناسایی کرده و آنها را از پا دربیاورید. شما قدرت خاص یا انرژی خدایی و … در بازی ندارید چیزی که شما را متمایز و خاص میکند، مهارت ها و تلاش مستمرتان می باشد. هدف خود را دنبال کنید. در مسیر با ترستان مقابله کرده و موانع را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید. همه چیز به دستان شما اتفاق می افتد پس مراقب انتخاب هایتان و عواقب ناشی از هریک از آن ها باشید.

بازی به صورت کاملا تعاملی می باشد و شما در داستان آن با انتخاب هایتان، ادامه مسیرتان را تعیین کرده و ایفای نقش میکنید. این ویژگی جذاب بازی Ringborn از نقاط قوت و منحصر به فرد آن می باشد. سبک بازی به صورت بالا به پایین و اکشن است که توسط موتو بازی سازی Unreal Engine 5 طراحی شده است. اما انتظار میرفت که بازی از گرافیک بالاتری برخوردار باشد. شرکت سازنده یک محصول دیگر نیز در کارنامه خود دارا می باشد که سبک و سیاق آن کاملا با بازی PC رینگ بورن متفاوت بوده و به صورت آنلاین و شبکه می باشد. توصیه می کنیم که این بازی زیبا را از دست ندهید.

<p>The post دانلود بازی Ringborn – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>