دانلود بازی MetaPhysical v8.4 – Early Access برای کامپیوتر

دنلود بازی MetaPhysical

در بازی متافیزیکی شما و حداکثر ۵ دوست دیگر می توانید به شکار موجودات ترسناک بروید تا به فعالیت های شوم آنها پایان دهید. چه این یک روح معمولی باشد یا یک شیطان، وظیفه شما این است که موجودات عجیب غریب را شناسایی کرده و سپس آنان را از بین ببرید. صدای تق تق در شب را می شنوید؟ قدم در راهرو؟ آیا می بینید که چهره ها در سایه ها حرکت می کنند؟ خطر در دید آشکار پنهان است. فراتر از دنیای طبیعی و فیزیکی که می دانیم قلمرو متافیزیک قرار دارد.

در بازی MetaPhysical قبل از اینکه به شکار بروید ابتدا خود را با مجموعه ای از موارد مفید مجهز کنید. در کاتالوگ همه مواردی را که برای شکار خود نیاز دارید پیدا خواهید کرد: از تجهیزات EMF گرفته تا فرش برای استتار تله های شیطان. پس از اینکه احساس آمادگی کردید، می توانید ماموریت بعدی را در روزنامه جستجو کنید. زمانی که به خانه جن زده رسیدید و دست به کار شوید، متوجه خواهید شد چه کاری باید بکنید. پس از رسیدن به خانه خالی از سکنه، می توانید خود را به تجهیزات خود مجهز کرده و شروع به جستجوی نشانه های روح در داخل خانه کنید.

در بازی MetaPhysical مخلوق را شناسایی کنید تا بدانید چگونه در برابر آن عمل کنید. برای انجام این کار، با استفاده از موارد مختلف مانند دستگاه های EMF، دماسنج، آشکارسازهای حرکت، آب و غیره شواهد را جمع آوری کنید. این موجودات قبل از اینکه بتوانند شما را بکشند، آن موجودات را بکشید: بسته به نوع موجود، ممکن است مجبور شوید بقایای انسان را بسوزانید، جن گیری انجام دهید یا از یک سلاح مخصوص در مبارزه با آن استفاده کنید.

<p>The post دانلود بازی MetaPhysical v8.4 – Early Access برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>