دانلود بازی One Piece Odyssey Deluxe Edition v1.03 – ELAmigos/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی ONE PIECE ODYSSEY

یک دانلود بازی RPG کاملاً جدید در دنیای انیمه محبوب ONE PIECE می باشد. شما باید به عنوان اعضای خدمه کلاه حصیری در یک ماجراجویی فوق العاده در دنیای ONE PIECE به ماجراجویی و مبارزه بپردازید.

دزد دریایی مشهور، Monkey.D.Luffy، که بیشتر به عنوان Straw Hat Luffy شناخته می شود و خدمه کلاه حصیری او، در حال حرکت در سراسر جهان جدید در جستجوی جزیره بعدی و ماجراجویی بعدی هستند که در انتظار آنها است. اما در طول سفر خود در طوفان گرفتار می شوند و کشتی غرق می شود. آنها خود را در یک جزیره گرمسیری سرسبز می بینند که توسط طوفان های مداوم احاطه شده است …

دانلود بازی ONE PIECE ODYSSEY

در دانلود بازی ONE PIECE ODYSSEY لوفی که از خدمه خود جدا می شود، به یک ماجراجویی بزرگ و جدید می پردازد تا دوستان خود را پیدا کند و از جزیره فرار کند! دشمنان خطرناک جدید، نیروهای وحشتناک طبیعت، و بیشتر در انتظار آنها هستند!

شما باید به عنوان اعضای مختلف خدمه کلاه حصیری در یک مجموعه RPG کلاسیک در دنیای انیمه محبوب ONE PIECE بازی کنید و داستان های جذاب را سپری نمایید.دانلود بازی ONE PIECE ODYSSEY برای PC قطعا میتواند انتخاب جذابی برای شما باشد.



<p>The post دانلود بازی One Piece Odyssey Deluxe Edition v1.03 – ELAmigos/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>