دانلود بازی Sailing Era v20230211 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Sailing Era

در این بازی شبیه سازی، استراتژی، ماجرایی و نقش آفرینی برای سرگرمی ناوگان خود را حرکت دهید و بادبان ها را بکشید. اداره یک کسب و کار را بر عهده بگیرید و یک برخورد عاشقانه در میخانه داشته باشید. دزدان دریایی را در میان نبرد شدید دستگیر کنید. کاوش در داخل کشور برای یافتن گنج را تجربه نمایید و فرهنگ خارجی را مرور کنید.

داستان بازی Sailing Era در دوران اکتشافات بزرگ جغرافیایی در قرن ۱۵ تا ۱۷ اتفاق می افتد. جهان از طریق مسیرهای دریایی به هم متصل شده است که منجر به افزایش اکتشافات اقیانوسی می شود. هر دریانورد جوان این دوره آرزوی کشتی خود را دارد که آزادانه در اقیانوس حرکت کند. برخی به دنبال تغییر سرنوشت خود هستند، برخی دیگر امیدوارند تاریخ ساز شوند.

یک نقشه در مقیاس دنیای واقعی و بازآفرینی بسیار دقیق از اقیانوس، زمین، جریان های موسمی و تغییرات آب و هوا، یک دنیای دریایی عظیم را تشکیل می دهد. با تغییرات ناگهانی آب و هوا، بادهای غیرقابل پیش بینی، گنج غرق شده، حملات دزدان دریایی و خطر فریبنده روبرو شوید و سفری بدیع و هیجان انگیز را در اقیانوس تجربه کنید.

دانلود بازی Sailing Era

در بازی Sailing Era تقریبا ۲۰۰ بندر منحصر به فرد پر از فرهنگ محلی عجیب و غریب برای تجربه موجود می باشد. شما می توانید در بنادر تامین مجدد، تجارت، پذیرش کمیسیون، استخدام ملوان، سرمایه گذاری و انجام بسیاری از فعالیت های دیگر را انجام دهید. شما حتی می توانید یک تیم اعزامی زمینی برای کاوش در داخل کشور تشکیل دهید!
قیمت ها با وضعیت بنادر در نوسان است و در نهایت به سود بیشتر تبدیل می شود. توسعه بندر را از طریق تجارت و کمیسیون برای افزایش تنوع کالاها، اقلام و کشتی های ممتاز در دسترس ارتقا دهید.

شما زندگی چهار کاپیتان با پیشینه منحصر به فرد را به عهده خواهید گرفت. بیش از ۳۰ فرد برجسته مانند دانشمندان بریتانیایی، دزدان دریایی افسانه ای، بازرگانان یهودی و رونین های ژاپنی در انتظار استخدام هستند. از آنها عاقلانه استفاده کنید تا بهترین ها را در آنها به نمایش بگذارید.

حتی قهرمانان به همراهان قابل اعتماد نیاز دارند! به آن‌ها کمک کنید تا رشد کنند، ویژگی‌های جدید را باز کنند و مهارت‌های اساسی را برای تنوع بیشتری از استراتژی‌های موجود بهبود بخشند تا به راحتی همه چالش‌ها را مدیریت کنند.

در بازی Sailing Era بیش از ده کشتی مشهور تاریخ به طور صادقانه بازسازی شده اند. کشتی های معروفی مانند Caravel و Galleon را جمع آوری کنید یا یک کشتی منحصر به فرد را سفارشی کنید.

در یک نبرد دریایی، از باد برای ایجاد فاصله استفاده کنید و موقعیت توپ های خود را تغییر دهید، سپس بارانی از آتش را بر روی دشمنان خود پرتاب کنید. یا برعکس عمل نمایید و از هیجان مبارزه با شمشیر لذت ببرید.

خرابه های تاریخی، کشتی های غرق شده، گنج دزدان دریایی و دریاهای آزاد پر از راز است. ناشناخته ها را کاوش کنید، گنجینه های اسرارآمیز را پیدا نمایید، تمدن های باستانی را کشف و آزادانه هر گوشه از جهان را کشف کنید.



<p>The post دانلود بازی Sailing Era v20230211 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>