دانلود بازی Grand Theft Auto Vice City برای کامپیوتر

دانلود بازی Grand Theft Auto Vice City

در این پست قصد داریم بازی اتومبیل‌دزدی بزرگ : وایس سیتی را ارائه دهیم.

به دهه ۱۹۸۰ خوش آمدید، از دهه ی موهای پرپشت، کت و شلوارهای بزرگ و داستانی از اوج گرفتن یک مرد به بالای انبوه جنایتکاران را تجربه نمایید. شما در بازی Grand Theft Auto: Vice City نقش شخصیتی به نام Tommy Vercetti را بازی می کنید. وایس سیتی از ساحل گرفته تا باتلاق ها و گلیتز تا محله یهودی نشین را شامل می شود و متنوع ترین، کامل ترین و زنده ترین شهر دیجیتالی است که تاکنون ایجاد شده است. با ترکیب گیم پلی غیرخطی با روایت شخصیت محور، به شهری مملو از لذت و تنزل می رسید و این فرصت به شما داده می شود تا هر طور که می خواهید آن را تصاحب کنید.

در بازی Grand Theft Auto Vice City تامی ورسیتی که به تازگی به خیابان های لیبرتی سیتی پس از مدت ها در حداکثر امنیت بازگشته است، توسط رئیس قدیمی خود، سانی فورلی، به معاون شهر فرستاده می شود. آنها به طور قابل درک در مورد حضور مجدد او در شهر لیبرتی عصبی بودند، بنابراین سفر به جنوب ایده خوبی به نظر می رسید. اما همه چیز به محض ورود او به کلان شهر پر زرق و برق و لذت گرا Vice City پیش نمی رود.

GTA Vice City تقریباً دو دهه پیش منتشر شد و هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Grand Theft Auto است. این بازی راه را برای برخی از عناوین تحسین برانگیز بعدها هموار کرد، مانند Grand Theft Auto: San Andreas و Grand Theft Auto 4. این بازی داستان تامی ورسیتی را روایت می کند که پس از پانزده سال از زندان آزاد می شود و وارد یک سفری برای تبدیل شدن به ارباب جنایت معاون شهر می شود. این واقعیت که بازی طبق استانداردهای امروزی آنقدرها هم سخت نیست، باعث می‌شود که حتی سیستم های رده پایین‌تر نیز بتوانند بدون هیچ مشکلی آن را بدون مشکل اجرا کنند.

<p>The post دانلود بازی Grand Theft Auto Vice City برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>