دانلود بازی Sadness Of Valor – TENOKE برای کامپیوتر

دانلود بازی Sadness Of Valor

عنوان جدید از یک بازی استراتژیک زیبا می باشد که توسط شرکت One Man Studio for Games طراحی و توسعه داده شده است. بازی در ۲۰۲۲ December توسط شرکت Slordef برای پلتفرم PC عرضه و روانه بازار شده است. نسخه کرک شده آن به تازگی منتشر شده است که هم اکنون میتوانید آن را از دانلود فارسی دریافت نمایید.

داستان بازی Sadness Of Valor روایتگر ایستگاهی به نام GSOS-3 در مدار فضا می باشد. این ایستگاه به منظور حفظ انسان ها و … ایجاد شده است. در واقع این مکان بیابانی پر از جنگ، هرج و مرج و … است و شما باید پایگاه خود را مدیریت کرده و اسرار مختلف تاریخ را کشف کنید.

کار شما با ایجاد پایگاه شخصیات آغاز خواهد شد. در بازی Sadness Of Valor قادر خواهید بود که منابع خود را به صورت های گوناگون مدیریت کرده و تمام قدرت نظامی خود را ایجاد کرده و به مبارزه و تسخیر دیگر مناطق و پایگاه ها بپردازید.

Sadness Of Valor GamePlay

انواع وسایل و ابزار های جنگی را به صورت کاملا شخصی سازی شده در پایگاه خودتان ساماندهی کنید. برای نبرد آماده شوید. هر آن ممکن است دشمن شمارا غافلگیر کند. اما توصیه ما این است که قبل از اینکه غافلگیر بشوید. شما دشمنانتان را در گیم Sadness Of Valor از میان بردارید و مجال حمله و … را از آنان بگیرید. شلیک های خود را حساب شده انجام دهید تا به خطا نروند و منابعتان را به خوبی مدیریت کنید.

تجهیزات موشکی خود را برای بمباران پایگاه های دشمن آماده کنید ! سرعت عمل شما در بازی میتواند تعیین کننده سرنوشتتان باشد. خلاقیت و فکر خود را به کار بگیرید و از تمامی قبا برای کشف دیگر مناطق نقشه و منطقه گشایی استفاده نمایید. همه احتمالات را در نظر بگیرید. دشمن را به صورت همه جانبه تحت نظر داشته باشید چرا که ممکن است سریع تر از موعد انتظارتان به شما حمله کند.

شما در این بازی جالب میتوانید به صورت آنلاین و به صورت شبکه نیز با دوستان خود به رقابت پرداخته و آنان را مغلوب توانایی های خودتان سازید. بدین منظور نیاز است که بازی را از طریق استیم تهیه کنید بازی توسط موتور بازی سازی Unreal Engine توسعه داده شده است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید. گرافیک بازی تا حدودی قابل قبول می باشد. پیشنهاد می کنیم که اگر علاقه مند به این دسته از بازی ها هستید توصیه میکنیم بازی جذاب اما خاطره ساز جنرال Command & Conquer: Generals از دست ندهید !

<p>The post دانلود بازی Sadness Of Valor – TENOKE برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>