دانلود بازی Tortuga A Pirates Tale v1.1.4.47547 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی Tortuga A Pirates Tale

در این بازی شبیه سازی و استراتژی سفر یک کاپیتان دزد دریایی با شهوت طلا و شکوه است که فرماندهی ناوگانی از کشتی های دزدان دریایی را برای حمله به دریای کارائیب به عهده می گیرد. در این بازی شما یک دزد دریایی بزرگ به دنیا نیامده اید، اما ما ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهیم تا شما را به دزد دریایی بزرگ تبدیل کنید. پرچم خود را سفارشی کنید که ناوگان شما تحت آن حرکت می کند. با کسب تجربه، شهرت و مهارت های شما بهبود می یابد. نقش آفرینی با بیش از ۳۵ مهارت متمایز دزدان دریایی در راه کسب تاج و تخت دزدان دریایی را تجربه نمایید.

در بازی Tortuga A Pirates Tale کارائیب قرن هفدهم تحت تسلط چهار قدرت استعماری دنیای قدیم است. دزد دریایی بودن تقصیر شما نیست، اما مسئولیت شماست! برای رهایی مستعمرات اسپانیایی، هلندی، فرانسوی و انگلیسی از زیر بار غرق شدن در ثروت اقدام کنید. اما مراقب باشید! مگر اینکه مطمئن باشید که بزرگترین ماهی در دریا هستید، خیلی زود یا خیلی دور از بندر مورد اعتماد شهر خود خارج نشوید.

یک کشتی در بندر امن است، اما کشتی ها برای این ساخته نشده اند. در نبردهای دریایی نوبتی تاکتیکی روی یک شبکه شش ضلعی با ابعاد حماسی بجنگید. هنگام حمله به یک کاروان یا یک شهرک از عقل خود استفاده کنید. پیروزی با ترکیبی هوشمندانه از تسلیحات متمایز کشتی شما با شرایط متفاوت و ناهموار دریا تعیین می شود.

در بازی Tortuga A Pirates Tale ناوگان خود را ارتقا دهید. این وظیفه شماست که قبل از مواجهه با تگرگ توپ آن کشتی های جنگی قدرتمندی که در دریاها کمین کرده اند، یک ناوگان نیرومند را حفظ و نگهداری کنید. ترکیب ارتقاء متمایز تجهیزات اصلی کشتی شما، مانند تسلیحات، بدنه، دکل یا سر، بیش از ۳۶۰ بارگیری منحصر به فرد را امکان پذیر می کند.

نیازهای خدمه خود را برآورده کنید. به عنوان کاپیتان منتخب کشتی، این مسئولیت شماست که غنایم و ثروت را با خدمه خود تقسیم کنید. توافق در مورد به اصطلاح “مقالات ضبط” به وضوح اهدافی را که قبل از ترک بندر در نظر می گیرید، مشخص می کند. به یاد داشته باشید که زمزمه های شورش در زیر عرشه ها می تواند منجر به نتیجه بدی شود. به هر حال، شما یک کاپیتان منتخب هستید و به لطف خداوند قرار ندارید.

در سفر خود برای تبدیل شدن به ترسناک ترین و باشکوه ترین کاپیتان دزدان دریایی، این فرصت را خواهید داشت که چندین دزد دریایی تاریخی را بشناسید. دشمنان و همراهان خود را عاقلانه انتخاب کنید…در بیش از ۲۵ ساعت داستان های دوران طلایی دزدی دریایی غرق شوید. دنیا بالاخره صدف توست. فرمانداران و همراهان دزد دریایی به شما خطوط جستجوی ارزشمندی را ارائه می دهند که در آن می توان چند دوبلون ساخت. همچنین فراموش نکنید که به دنبال میخانه محلی باشید و آخرین شایعات را استراق سمع کنید. یک بطری رم زبان را شل می‌کند و راه را به گنجینه‌هایی نشان می‌دهد که در غیر این صورت پنهان شده‌اند…

<p>The post دانلود بازی Tortuga A Pirates Tale v1.1.4.47547 – P2P/FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>