دانلود بازی WW2 Rebuilder Normandy – FitGirl/GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی WW2 Rebuilder

در این بازی اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی، شبیه سازی و استراتژی آینده جدید اروپا را بسازید! مکان هایی را که در طول جنگ جهانی دوم ویران شده اند را تعمیر و بازسازی کنید. با تاریخ و داستان های غیرنظامیان آشنا شوید. یک شبیه ساز ساختمانی همه جانبه را با داستان سرایی دست و پنجه نرم کنید.

بازی WW2 Rebuilder یک بازی در مورد جنگ است که در آن شما با تفنگ سروکار ندارید، بلکه یک چکش را باید بردارید و به جای نابود کردن به ساختن بپردازید.

سال ۱۹۴۵ است. این پایان جنگ جهانی دوم است، جنگی که اثری از خود بر جای گذاشت. حالا افرادی مثل شما باید زادگاهشان را ترک کنند تا کشورشان را بازسازی کنند. به دلایل مختلف، آنها در تلاشی مشابه هستند – تعمیر و بازسازی مکان هایی که در طول جنگ کاملاً ویران شده اند.

دانلود بازی WW2 Rebuilder


بازی شبیه ساز WW2 Rebuilder شما را به سفر در سراسر اروپا می برد. از بناها دیدن کنید، به تاریخچه آنها برخورد کنید و در بزرگترین ماموریت های بازسازی شرکت کنید. با غیرنظامیان از انگلستان، آلمان و فرانسه ملاقات کنید و آنها را در این فرآیند راهنمایی کنید. در طول این سفر، منابع و مواد اولیه را جمع آوری می کنید تا خانه ها را برگردانید، ساختمان های صنعتی، جاده ها و میادین را تعمیر کنید. یک هامر یا ماله بردارید، با بولدوزر رانندگی کنید، مکانیک و اپراتور ماشین های مختلف مانند جرثقیل شوید، با ماشین های جیپ و دوچرخه رانندگی کنید. منطقه را تمیز کنید، خنثی کنید و از شر بمب ها خلاص شوید و با تزئین ظاهر جدید یک مکان را طراحی کنید.



<p>The post دانلود بازی WW2 Rebuilder Normandy – FitGirl/GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>