دانلود بازی The Bad Kids v20230123 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی The Bad Kids

بازی The Bad Kids عنوان جدید و جذاب از یک بازی سرگرم کننده با سبک های فکری، ماجراجویی، Indie می باشد که توسط Aluba Studio طراحی و توسعه داده شده است. بازی به صورت داستان محور است و دارای کاراکتر ها و شخصیت های زیادی نیز می باشد و توسط شرکت LightOn Game برای پلتفرم PC عرضه و منتشر شده است. اگر علاقه مند هستید که اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی زیبا کسب کنید با ما همراه باشید.

داستان بازی The Bad Kids برگرفته از مجموعه تلوزیونی مشهور، Cat’s Cradle می باشد و در بازی روایت سریال با فرایند های تحقیق، حل پازل و استدلال، چالش های مختلف و گیم پلی زیبا ترکیب شده است که می تواند تجربه ای خاص و منحصر به فرد در بازیکن ایجاد کند. شما در نقش پسر بچه ای جوان با نام Zhu Chaoyang ایفای نقش خواهید کرد. نوجوان دبیرستانی قصه ما چالش ها و رویداد های ناگوار زیادی روبرو خواهد شد که هر یک از آنها قلب وی را به درد می آورند.

دوستی های دروغین، طبیعت حریص و خودخواه انسانی، وقایع ترسناک و … این بازی سردی و ظلم دنیای بزرگسالان را به طور واضح از دید یک کودک نشان می دهد. آیا به نظر شما زو چائویانگ می‌تواند پس از غوطه‌ور شدن در تاریکی این دنیا، بی‌گناه و مهربان بماند؟ پایان این داستان را خودتان کشف خواهید کرد.

دانلود بازی The Bad Kids

محوریت اصلی گیم پلی بازی The Bad Kids بر مبنای مکالمات ، حل مسئله، پازل و … می باشد و عناصر اکتشافی زیادی قالب دنیایی سه بعدی وجود دارند. شما می توانید حقیقت پنهان را با جستجوی سرنخ ها و قطعات پراکنده کشف کنید.شما در بازی راز های اسرار آمیزی که برای ژو چائویانگ اتفاق می افتد را بررسی می کنید و حقیقت داستان را کشف خواهید کرد و در نهایت با هیولای قاتل روبرو می شوید. خود را برای این رویارویی آماده کنید.

بازی به دلیل پیام مفهومی ، داستان جذاب ، سبک گیم پلی و گرافیک متفاوت دارای نظرات مثبت زیادی می باشد و همچنین جوایزی را نیز از آن خود نموده است. هم اکنون میتواند جهت دانلود بازی The Bad Kids با دانلود فارسی همراه باشید.


<p>The post دانلود بازی The Bad Kids v20230123 – P2P برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>