دانلود بازی Forspoken – FULL UNLOCKED برای کامپیوتر

دانلود بازی Forspoken

یک بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب در سبک اکشن ، ماجراجویی و نقش آفرینی می باشد که نقش اصلی آن را فری هالند دارد. با ورود به سرزمین خطرناک Athia ، قهرمان جوان باید یاد بگیرد که از توانایی های جادویی برای زنده ماندن استفاده کند. او در سفری برخلاف دیگر با دشمنان ترسناک بسیاری روبرو خواهد شد و بر اتفاقات خیانت آمیز غلبه خواهد کرد. اما Forspoken دقیقاً چیست و چه انتظاراتی می توانید از این پروژه مهیج داشته باشید؟ تیم توسعه دهنده این بازی در ابتدا این بازی را سال گذشته به عنوان PROJECT ATHIA معرفی کردند. و پس از مدتی آن ها تصمیم گرفتند شخصیت نام واقعی آن را Forspoken تغییر دهند. این بازی یک ماجراجویی مبتنی بر روایت است و توسط Luminous Productions ساخته شده است. فلسفه این استودیو ایجاد تجربه های گیم پلی است که آخرین فن آوری را با خلاقیت افسارگسیخته ترکیب می کند و این یک روش کاملاً دقیق برای توصیف بازی جدید آنهاست.

دانلود بازی Forspoken

بازی Forspoken به طور خاص برای PlayStation 5 طراحی شده است ، با بهره گیری از قدرت و ویژگی های جدید کنسول ، بازی ای را ایجاد می کند که احساس تجربه واقعی نسل بعدی را دارد. در Forspoken شما نقش فری هالند را بازی خواهید کرد که او برای اولین بار وارد Athia می شود. این سرزمین جدید به طرز حیرت انگیزی زیبا ، اما بی رحمانه و کشنده است. فری به عنوان یک شخصیت واقعی است ، او دختری است که راه خود را گم کرده است و شما باید به کمک او بیایید و آن را به خواسته خود برسانید.  به استناد از گفته های کارگردان بازی Forspoken آقای تاکشی آراماکی روند بازی طوری است که بیشتر در سطوح ناهموار مانند صخره ، کوه و دره ها جریان دارد. نویسنده اصلی بازی Forspoken گری ویتا است ، که قبلاً نویسنده مشترک Rogue One بود.

این بازی به مدت دو سال بصورت انحصاری برای کنسول PlayStation 5 خواهد بود. الا بالینسکا بازیگر نقش صدا و ضبط حرکت را برای فری انجام داد و اظهار داشته است که او بلافاصله با این شخصیت ارتباط برقرار می کند. فری هالند در قالب بازی جهان باز قرار خواهد گرفت که بازیکنان می توانند در هر زمان به هر مکان سفر کنند. جهت دانلود بازی Forspoken با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی Forspoken – FULL UNLOCKED برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>