دانلود بازی Death in the Water 2 – GoldBerg برای کامپیوتر

دانلود بازی Death in the Water 2

در این بازی اکشن و ماجرایی راه خود را از میان انبوهی از موجودات دریایی وحشتناک که توسط Death کنترل می شوند، حفر کنید، یک کراکن غول پیکر شرور که کنترل کننده ذهن است و هر حرکت شما را آزار می دهد. برای باز کردن قفل سلاح ها، گنج پنهان را پیدا کنید و ارتقا دهید تا در مبارزه برای بقا به شما کمک کند. هر شیرجه یک کابوس جدید را نشان می دهد.

در بازی Death in the Water 2 مراقب آب ها باشید، آنها تهدیدی مرموز و وحشتناک را پنهان می کنند. مرگ، یک لویاتان باستانی کراکن، هر حرکت شما را در این بازی ترسناک بقای زیر آب تحت فشار قرار می دهد. برای زنده ماندن با استفاده از سلاح‌های قدرتمند و ارتقاء بجنگید تا در دنیای زیر آب زیبا و در عین حال خائنانه کاوش کنید.


Death in the Water 2 در هسته خود یک تیراندازی مبتنی بر موج است، اما عناصر ترسناک و تنش را با اکشن آدرنالین تپنده قلب ترکیب می کند. هر شیرجه (موج) معمولاً با عناصر کاوش شروع می شود که در آن سرعت کمی کندتر است و به شما فرصتی می دهد تا گنج و سایر کلکسیون ها و همچنین یاتاقان های خود را پیدا کنید. در طول این مرحله، با بررسی ویرانه‌ها، خرابه‌ها و صخره‌ها، تنش افزایش می‌یابد. کوسه ها و موجودات منفعل هستند و ممکن است همیشه به شما حمله نکنند مگر اینکه تحریک شوند، دقیقاً مانند رفتار کوسه های واقعی.

در هر مرحله از غواصی، مرگ (کراکن) یک حمله کنترل ذهن به همه موجودات انجام می دهد و یک جنون غذا دادن شروع می شود و شما هدف اصلی هستید. قبل از اینکه به موج بعدی بروید، باید زنده بمانید و هدف غواصی را کامل کنید. همانطور که به شیرجه بعدی پیش می روید، دشواری افزایش می یابد و همه چیز حتی دیوانه کننده تر می شود. ترکیبی از تنش و کنش باعث می شود که هنگام کشف نقشه جهان باز، بسیار اعتیاد آور باشد.

آیا از چنگال کراکن فرار خواهید کرد یا به صفوف بی پایان غرق شدگان خواهید پیوست؟ بازی Death in the Water 2 یک بازی در مورد روبه رو شدن با ترس های خود و غلبه بر چالش هایی است که در راه شما وجود دارد. این عنوان در مورد آزمایش محدودیت های خود و هل دادن خود به لبه پرتگاه است. بنابراین، تجهیزات غواصی خود را ببندید و برای تجربه نهایی ترسناک زیر آب آماده شوید. مرگ در اعماق در انتظار توست…


Death in the Water 2 دارای یک نقشه بزرگ جهان در زیر آب است که می‌توانید آن را در طول غواصی کشف کنید. خرابه‌ها، صخره‌ها، غارها و آب‌های آزاد وحشتناک را کاوش کنید که تالاسوفوبیا شما را آزمایش می‌کند. گنجینه های پنهان و اسرار دیگری را بیابید تا به شما در تلاش برای مقابله با کراکن کمک کند.


Death in the Water 2 فهرست گسترده‌ای از موجودات متحرک فوق‌العاده واقعی دارد، هم واقعی و هم بر اساس فانتزی. دشمنان با استفاده از بینایی، صدا یا عطر شما را شکار می‌کنند و با واکنش واقع‌گرایانه نسبت به محیط، در دنیا حرکت می‌کنند.

در زرادخانه خود، به مجموعه ای از سلاح ها و تجهیزات دسترسی خواهید داشت که می توانید قفل آنها را باز کرده و ارتقا دهید. اینها شامل نارنجک های Chum نیزه های تک تیرانداز با قدرت بالا و تفنگ های ساچمه ای است.

<p>The post دانلود بازی Death in the Water 2 – GoldBerg برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>