دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition v1.0.489.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition

نسخه جدیدی از بازی محبوب و پرطرفدار Tomb Raider است که می توانید لحظه های هیجانی تبدیل شدن لارا کرافت ( Lara Croft ) به Tomb Raider را تجربه کنید . در Shadow of the Tomb Raider باید راه ها و میانبر های جنگل را یاد بگیرید، موانع را پشت سر بگذارید و با دشمنان مقابله کنید . داستان این بازی دو ماه پس از ماجراهای Rise of the Tomb Raider اتفاق می افتد . لارا که یک باستان شناس است به آمریکای لاتین سفر می کند تا یک عتیقه که به پدرش مربوط می شود را پیدا کند . ترینیتی ( Trinity ) که یک سازمان شبه نظامی است، مسئول تحقیق و یافتن عتیقه ها و چیزهای مربوط به ماوراء و طبیعه هست و حالا به دنبال همان عتیقه ای که به پدر لارا مربوط می شود، هستند تا دنیا را تغییر دهند . در طول سفر لارا، کاری انجام می دهد که ممکن است باعث نابودی جهان شود .

حال لارا تلاش می کند تا دنیا را نجات دهد که … . این بازی از گرافیک فوق العاده زیبایی برخوردار است که می تواند شما را ساعت ها جذب خود کند . در این نسخه از بازی می توانید حیوانات را شکار کنید، با استفاده از منابعی که جمع می کنید وسایل مختلف بسازید، معماها را حل کنید و مقبره های مختلف را بگردید . تعداد مقبره ها در این قسمت، بیشتر شده است.

همچنین مد جدیدی به نام Photographer Mode ( عکاسی ) به بازی اضافه شده است که به شما یک دوربین می دهد و می توانید از قسمت های مختلف بازی عکس بگیرید . یک ویژگی جالب این مد این است که می توانید حالت صورت لارا را هنگام عکس گرفتن تغییر دهید برای مثال کاری کنید که لبخند بزند یا شگفت زده شود و … . ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider از سال ۲۰۱۵ شروع شد و در سال ۲۰۱۸ به اتمام رسید . این بازی در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 4 و Xbox One منتشر شد . دی ال سی جدید بازی به نام The Path Home منتشر شده که برای دانلود اضافه شد.

<p>The post دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition v1.0.489.0 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>