دانلود بازی In the Dark – FitGirl برای کامپیوتر

دانلود بازی In the Dark

دانلود بازی در تاریکی عنوان جدید از یک بازی کارتی جالب می باشد که با ترس و روایتی زیبا ترکیب شده است. تلاش شما برای بقا و زندگیست و این هیجان گیم را دو چندان میکند. بازی توسط شرکت teamkamakiri طراحی و توسعه داده شده است و در اولین ماه میلادی سال جدید توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم ویندوز عرضه و منتشر شده است. بازی سبک متفاوتی با دیگر بازی های کارتی دارد …

In the Dark یک بازی کارتی در سبک روگ لایک و در محیط و تمی ترسناک است. در این بازی میتوانید با سایر بازماندگان همکاری کنید و یا با آن ها مبارزه کنید. کارت ها، مهارت ها، آیتم ها و روح ها را جمع آوری کنید و از آنها برای زنده ماندن در دنیایی که در تاریکی آن را فرا گرفته استفاده کنید.

دنیا بازی In the Dark بر اثر برخورد شهاب سنگی از فضا در تاریکی مطلق فرو رفته است و این امر باعث شده شیاطینی ظهور کنند و اجساد به زامبی تبدیل شوند. در چنین وضعی تنها راه زنده ماندن، عبور از این موانع است. یکی از سه مکان موجود در بازی را انتخاب کنید. شما می توانید با سایر بازماندگان همکاری کرده یا با آنها مبارزه کنید. وقتی به تنهایی وارد مناطق امن می شوید، ارواحی ظاهر خواهند شد. گله های زامبی چالشی سخت بشمار میرود، برای آنها آماده باشید. با شکست دادن یک هیولای باس، می توانید بازی را تمام کنید یا ادامه دهید.

دانلود بازی In the Dark

هوش و توانایی خود را به کار بگیرید تا بتوانید کارت هارا به درستی انتخاب کرده و زامبی هایی که بر سر راهتان وجود دارند را از میان بردارید. به یاد داشته باشید که برای ادامه زندگی خود باید از هر ابزاری که در دسترس دارید استفاده نمایید. آخرین بازماندگان کسانی خواهند بود که نبوغ بیشتری را داشته اند.

بازی از گرافیک ساده و همینطور المنت های جالبی برخوردار است که میتواند شما را جذب نماید. در نهایت توصیه میکنیم که جهت دانلود بازی In the Dark برای PC با دانلود فارسی همراه باشید.



<p>The post دانلود بازی In the Dark – FitGirl برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>