دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane-Razor1911 برای کامپیوتر

دانلود بازی Old World

یک بازی استراتژیک تاریخی-حماسی است که توسط سورن جانسون کارگردانی شده است. جانسون سابقه‌ی بسیار خوبی در زمینه طراحی و توسعه بازی‌های استراتژیکی تاریخی دارد و یکی از طراحان ارشد عنوان تحسین‌شده Civilization IV بوده است. در گیم پلی بازی Old World با منابع و آیتم‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد که مهم‌ترین آن‌ها دستور یا اردر (Orders) نام دارد. بر خلاف سایر بازی‌های استراتژیکی نمی‌توانید پشت سر هم و بدون وقفه فرمان صادر کنید بلکه تعداد دستورهای شما محدود است.

دستورات در واقع نوعی منبع به حساب آورده شده‌اند و در صورت زیاده‌روی تمام خواهند شد. این اردرها در قالب‌های متعددی مانند دستور شروع نبرد، ساخت‌وساز، مناسبت‌ها، مذاکرات دیپلماسی و … قابل استفاده هستند و می‌توان آن‌ها را در سرتاسر پادشاهی به کار برد. دستورات را می‌توان مهم‌ترین منبع شما در بازی دانست. در طی روند بازی کنترل شاهان و سلسله‌های مختلفی را بر عهده خواهید گرفت.

هر جانشین و مدعی جدید تاج و تخت باید بتواند ادعا و صلاحیت خود برای به سر گذاشتن تاج را به هر نحوی که شده اثبات کند. به منظور ایجاد مشروعیت و اثبات توانایی‌های خود به عنوان پادشاه برحق باید در وظایف مهمی مانند محقق ساختن جاه‌طلبی‌ها، مبارزه با چالش‌ها و شرایط ویژه و … نقش‌آفرینی کنید. شهرت پادشاه از اهمیت بالایی برخوردار است و با انجام دادن هر کدام از وظایف مشخص شده القابی مانند خردمند، انتقام‌جو، صلح‌جو … دریافت خواهید کرد که هر کدام درصد شهرت و محبوبیت شما را افزایش خواهند داد. هر چه شهرت و اعتبار بیشتری برای خود تولید کنید تعداد دستورات شما بیشتر خواهد شد و مردم بیشتر به شما خدمت خواهند کرد.

در بازی Old World با شاهان و فرماندهان مختلفی رو به رو خواهید شد که هر کدام دارای ویژگی ها و جاه طلبی های منحصر به فردی هستند. هر شاه باید ازدواج کند و وارثی داشته باشد تا سلطنت و سلسله او تداوم یابد. بعد از مرگ هر پادشاه، جانشین او باید سعی در ساخت اعتبار و جلب اعتماد مردم داشته باشد و این امر فقط از دریچه محقق ساختن جاه‌طلبی‌ها و کسب شهرت و اعتبار امکان‌پذیر است.

<p>The post دانلود بازی Old World The Sacred and The Profane-Razor1911 برای کامپیوتر first appeared on دانلود فارسی.</p>